loading...

دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی های صنعت حفاظت تصویری

دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی های صنعت حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

ghaem بازدید : 38 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

فرایند ثبت موتور جستجو بسیار مهم و حیاتی است، به این دلیل که آنها اجازه می‌دهند وبسایت شما از طریق بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه پیدا شود. هنگامی که URL وبسایت خود را به موتور جستجو ارسال می‌کنید موتور جستجو سایت شما را به لیست انتظار سایتها برای مشاهده و ایندکس شدن اضافه می‌کند. سایت شما در صفحه‌های  نتایج موتور جستجو (SERP) تا زمان ایندکس شدن سایت ظاهر نخواهد شد. مدت زمان مشاهده و ایندکس شدن وبسایت در موتور جستجو می‌تواند بسیار متغیر از یک هفته تا چندین ماه باشد. به طور معمول حدود 3 تا 4 ماه در موتورهای جستجوی بزرگی مانند گوگل و یاهو جهت اضافه شدن وبسایت به ایندکس آنها زمان می‌برد. همچنین متأسفانه هیچ تضمینی وجود ندارد که موتور جستجو کل سایت شما را در اولین بار ایندکس خواهد کرد. 

معرفی وبسایت به موتورهای جستجو

شما می‌توانید سایت خود را به همه موتورهای جستجو که در ادامه به آن می‌پردازیم به صورت رایگان ارسال یا معرفی کنید. با این حال برخی موتورهای جستجو سرویس‌هایی را ارائه می‌دهند که به موجب آن می‌توانید با پرداخت هزینه مدت زمان لیست شدن وبسایت خود را کوتاهتر کرده و یا وبسایت خود را در یک موقعیت برتر در صفحات نمایش موتور جستجو نشان دهید. 
هزاران موتورهای جستجوی مختلف در سراسر جهان وجود دارد، اما روش‌های کلی مشابهی برای پذیرش وبسایت را دارند که در ادامه به آن می‌پردازیم. در نظر داشته باشید که معرفی سایت به موتور جستجو به معنی کسب رتبه های بالا در نتایج آنها نسبت به سایر رقبایی که دارید نیست، بلکه به این معنا است که موتورهای جستجو سایت شما را پیمایش کنند و بتوانند صفحات شما را ایندکس کنند. 

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

معرفی سایت به موتورهای جستجو چیست و چگونه انجام می‌شود؟

معرفی سایت به موتورهای جستجو بهترین روش کشیدن موتورهای جستجو به وبسایت است. فرض کنید که شما یک وبلاگ با نام تجاری جدید را ایجاد کردید، حال باید پست‌های باکیفیتی اضافه کنید که مورد علاقه گوگل باشد. اما باید صبر کنید تا گوگل به وبسایت شما آمده و سایت در صفحات موتور جستجو رتبه بگیرد. اما متوجه می‌شوید که همچنین اتفاقی نیفتاده است، به این دلیل که نمایش داده شدن وبسایت در صفحه نتایج گوگل هرگز به زودی اتفاق نخواهد افتاد. 
حال چطور رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو به طور سریعتر انجام شود؟
پاسخ آن همان معرفی وبسایت به موتورهای جستجوست. هر موتور جستجو از جمله گوگل، یاهو، بینگ و غیره ابزار منحصر به فردی را برای وبمسترها جهت اضافه شدن به موتورهای جستجو ارائه می‌کنند.
چرا موتورهای جستجو درباره موضوعات وبسایت اهمیت قائل هستند؟ آیا آنها هزاران وظایف دیگر را برای انجام آن ندارند؟
بیشتر موتورهای جستجو از جمله گوگل می‌خواهند مطالب بسیار عالی و مناسب‌ترین محتوا را برای افراد ارائه کنند. موتورهای جستجو می‌دانند که هرگز جستجوهای کاربران پایانی ندارند. 
هنگامی‌که وبسایتی به موتورهای جستجو اضافه می‌شود رباتهای موتور جستجو شروع به خزیدن (crawling) سایت خواهند کرد و محتوای مرتبط را برای جستجوی کاربران ایندکس می‌کنند. 
در اینجا 4 مرحله‌ای که به طور کلی موتورهای جستجو انجام می‌دهند را بیان می‌کنیم:

  1. دنبال کردن URL و پیمایش (crawl) صفحه
  2. ایندکس شدن محتوای مرتبط در صفحه وب شما
  3. به کار رفتن فاکتورهای رتبه‌بندی موتور جستجو در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs)
  4. هرگاه شخصی موردی را جستجو کرد، موتورهای جستجو محتوای مرتبط را نمایش می‌دهند.

مرحله 1: دنبال کردن URL و پیمایش (crawl) صفحه
پس از معرفی وبسایت به گوگل، ربات گوگل شروع به دنبال کردن لینک خاصی (آدرس صفحه وبی که معمولا با HTTP:// یا HTTPs:// شروع می‌شود) خواهد کرد و عملیات پیمایش (crawl) صفحه وب انجام می‌شود. 
موتورهای جستجو از خزنده‌ها (spiders یا crawlers) برای کاوش محتوا در اینترنت استفاده می‌کنند. در اینجا به دو نوع ربات موتور جستجو، ویژه هر موتور جستجو اشاره می‌شود.

  • ربات گوگل؛ ربات موتور جستجویی است که برای موتور جستجوی گوگل به کار می‌رود (جستجوی وب گوگل، جستجوی وبلاگ، جستجوی تصویر، جستجوی اخبار و غیره). کمک به بزرگترین بخش ایندکس شدن محتوا در میان دیگر موتورهای جستجو می‌کند.
  • ربات بینگ؛ موتور جستجوی میکروسافت بینگ از اسپایدر وب به نام ربات بینگ (Bingbot) برای یافتن محتوای جدید استفاده می‌کند.

مرحله دوم: ایندکس شدن محتوای مرتبط در صفحه وب شما
پس از عملیات خزیدن (crawling) صفحات وب، موتورهای جستجو ایندکس شدن محتوا را انجام داده که عمدتا شامل تصاویر، عناوین و متن‌ها هستند. به همین دلیل بسیاری از متخصصان سئو پیشنهاد می‌کنند توجه زیادی به سئوی هر صفحه داشته باشید به خصوص در هنگام آغاز راه. سئوی صفحات تنها به محتوای متن محدود نمی‌شود، بلکه شامل:

  • کلمه کلیدی اضافه شده به عنوان صفحه و URL
  • امتیاز خوانایی یا قابلیت خواندن
  • طراحی وبسایت
  • امتیاز لینک‌دهی داخلی
  • تجربه و تعامل کاربر
  • ریسپانسیو بودن وبسایت (قابلیت خواندن صفحه وب روی موبایل)

گام سوم: رتبه‌بندی صفحه وب در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs)
ممکن است انتظار داشته باشید رتبه‌بندی صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) بلافاصله پس از ارسال وبسایت به موتورهای جستجو رخ دهد. به نظر می‌رسد موتورهای جستجو به ویژه گوگل در رتبه‌بندی سایت‌ها بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کنند. گوگل تنها بیش از 200 فاکتور را به منظور رتبه‌بندی صفحات وب در نتایج موتور جستجو به کار می‌برد.
واضح‌ترین فاکتورهای رتبه‌بندی موتور جستجو شامل:

  • زمان بارگذاری وبسایت
  • ریسپانسیو بودن وبسایت یا سازگار بودن وبسایت با گوشی همراه
  • لینک‌های ورودی
  • کلمات کلیدی در عنوان و متن

گام چهارم: ارائه محتوا
هنگامیکه کاربری موردی را در موتورهای جستجو، جستجو می‌کند صفحه وب مرتبط شما نشان خواهد داده شد. برخی موتورهای جستجو مانند گوگل از اصلاح کننده‌هایی از جمله rich markup، جعبه دانش استفاده می‌کنند. 

جعبه دانش در گوگل

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 

بنابراین آنها در کسری از ثانیه همه کار انجام می‌دهند.  این است آنچه ماشین موتور جستجو به سادگی انجام می‌دهند. در ادامه چگونگی معرفی وبسایت به موتور جستجو را بیان می‌کنیم.

راهنمایی نهایی معرفی وبسایت‌ به موتورهای جستجوی مختلف

معرفی وبسایت به گوگل

گوگل پادشاه وب است. بیش از 63.9% جستجوها در گوگل انجام می‌شود. برخلاف دیگر موتورهای جستجو، رتبه‌دهی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERPs) تنها با اضافه کردن URL به گوگل کافی نیست بلکه رتبه‌دهی موتور جستجو در گوگل وابسته به بیش از 200 فاکتور می‌باشد. به طور کلی گوگل هر سایتی را پیمایش (crawls) می‌کند. بنابراین لازم نیست که در مورد معرفی سایت خود به موتور جستجوی گوگل نگران باشید. با این حال این فرایند می‌تواند 1 روز، 1 هفته، 1 ماه و یا بیشتر جهت ایندکس سایت به گوگل زمان ببرد. قبل از معرفی وبسایت خود به گوگل مطمئن شوید که شما با استفاده از فایل robots.txt از خزش و ایندکس کردن ربات گوگل جلوگیری نکنید. برای معرفی وبسایت خود به گوگل؛

  1. به صفحه اینترنتی با آدرس http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl مراجعه کنید
  2. سپس URL سایت خود را در کادر به درستی با http وارد کنید.
  3. در مرحله بعد کد امنیتی را در داخل کادر نشان داده شده وارد کنید
  4. پس از پر کردن اطلاعات لازم بر روی دکمه Submit Request کلیک کنید

معرفی سایت به بینگ
اگر سایت خود را به گوگل معرفی کنید، دیگر موتورهای جستجو هم سایت شما را به زودی پیمایش (crawls) می‌کنند. اما برای بینگ، می‌تواند زمان بیشتری نسبت به گوگل برای پیمایش (crawls) سایت و رتبه آن در نتایج جستجوی بینگ ببرد. 
چنانچه وبلاگ خود را به موتور جستجوی بینگ معرفی کردید ترافیک به سرعت جاری می‌شود. از طریق معرفی وبسایت به موتور جستجوی بینگ، سایت شما نه تنها قادر خواهد بود ترافیک جستجو از بینگ بگیرد بلکه از موتور جستجوی یاهو هم می‌تواند نتیجه بگیرد. اگر بخواهید URL را به موتور جستجوی بینگ و یاهو یکباره معرفی کنید مراحل زیر را دنبال کنید. اگر بخواهید URL را به موتور جستجوی یاهو اضافه کنید و ترافیک بیشتری را جذب کنید تأیید وبسایت خود را با ابزار وبمستر بینگ انجام دهید. 

  1. صفحه http://www.bing.com/docs/submit.aspx را باز کنید.
  2. حالا متن نشان داده شده را در کادر وارد کنید.
  3. URL وبسایت خود را تایپ کرده؛ مانند http://www.mywebsite.com یا http://mywebsite.com
  4. بر روی دکمه Submit URL کلیک کنید.

معرفی سایت به یاهو
یاهو یکی دیگر از موتورهای جستجوی محبوب است که ترافیک را می‌تواند به سمت سایت شما هدایت کند. حتی اگر یاهو نتایج جستجو و اطلاعات ایندکس شده را از دیتابیس جستجوی بینگ جمع‌آوری کند، به دلیل محبوبیت آن وبسایت شما مقدار خوبی ترافیک را از یاهو پس از معرفی وبسایت به یاهو دریافت می‌کند. در اینجا چگونگی اضافه کردن URL وبلاگ به موتور جستجو یاهو برای گرفتن ترافیک بیشتر را بیان می‌کنیم:

  1. به لینک http://search.yahoo.com/info/submit.html بروید.
  2. حالا بر روی لینک Submit Your Site Free کلیک کنید.
  3. شما به ابزار وبمستر بینگ هدایت خواهید شد. دستورالعمل‌های آن را دنبال کنید و وبسایت خود را به یاهو معرفی کنید. بدین صورت که این ابزار برای معرفی سایت هم در موتور جستجوی بینگ و هم در یاهو است، با حساب میکروسافت بر روی Sign up کلیک کنید.
  4. مراحل را برای ایجاد حساب دنبال کنید، سپس وارد حساب خود شوید (sign in)، که شما به یک صفحه‌ای به نام My Sites هدایت می‌شوید.
  5. بر روی Add Your Site کلیک کنید.
  6. URL وبسایت خود را در کادر URL وارد کنید.
  7. در کادر Add a sitemap، ابتدا URL خود و سپس “/sitemap.xml را تایپ کنید ( به عنوان مثال، www.mywebsite.com/sitemap.xml).
  8. بقیه فرم صفحه را پر کیند و روی  Save کلیک کنید.
  9. در صفحه بعدی، شما می توانید مالکیت سایت خود را تایید کنید. برای تأیید هویت خود به عنوان صاحب اصلی از گزینه 2 استفاده کنید. کد متای پیشنهاد شده از وبمستر بینگ را در کادر طوسی رنگ کپی کرده و در کدهای سایت خود بلافاصله قبل از بسته شدن تگ <head/> قرار دهید. 
  10. بدون بستن این پنجره به داشبورد SpaceCraft خود در پنجره یا تب جدید بروید.
  11. بر روی آیکون چرخ دنده در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا به تنظیمات دسترسی یابید.
  12. بر روی دکمه سبز رنگ Publish کلیک کنید.
  13. به صفحه بینگ برگشته و با آمدن به پایین صفحه بر روی Verify کلیک کنید.
  14. مالکیت وبسایت برای بینگ و یاهو تأیید می‌شود. به علاوه دسترسی به ابزار وبمستر بینگ فعال می‌شود.

کار شما تمام شد؛ با موفقیت وبسایت خود را به موتورهای جستجو معرفی کردید. استفاده از این ابزارهای معرفی موتور جستجو رایگان هستند. همانطور که گفته شد رتبه‌بندی وبسایت در صفحات نتایج موتور جستجو زمان می‌برد که بستگی به میزان پیمایش (crawling) دارد و توسط برخی عوامل مانند میزان ارسال مطالب، تعداد کیفیت بک‌لینکها و غیره مشخص می‌شود.
آمار ترافیک الکسا به یافتن تعداد بک‌لینکهای لینک شده به وبسایت شما کمک می‌کند. با این حال برای دریافت گزارش‌های جزئی بک‌لینک، باید از ابزار سئوی پیشرفته از جمله SEMrush استفاده کنید. 
اگر سایت خود را بیش از یکبار معرفی کردید، برخی موتورهای جستجو ممکن است به عنوان اسپم در نظر می‌گیرند که رتبه‌بندی صفحات نتایج موتور جستجو دستکاری شده‌ است و می‌تواند نتیجه آن ایندکس نشدن سایت شما شود. بنابراین قبل از اینکه دکمه Submit را بزنید مطمئن شوید که معرفی وبسایت خود در موتورهای جستجویی خاصی قبلا انجام نشده است. یک چیز مهم دیگر این است که؛
اگر متای nofollow و یا متای noindex را وارد کرده باشید قبل از اضافه کردن URL به موتورهای جستجو آنها را حذف کنید. می‌توانید در مورد یادگیری بیشتر در مورد آن از دستورالعمل‌های وبمستر گوگل استفاده کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی های صنعت حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 1,607
  • بازدید کلی : 8,504