loading...

دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی های صنعت حفاظت تصویری

دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی های صنعت حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

ghaem بازدید : 51 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

 

طراحی سایت پزشکی یکی دیگر از خدمات شرکت رایان است که در جهت بهبود خدمات پزشکی به شهروندان ارائه می شود. با توجه به خیل عظیم اطلاعات دارویی و درمانی و گسترش دانش پزشکی، طراحی سایت در این صنعت می تواند به امر اطلاع راسنی جمعی کمک شایانی داشته باشد.. رشد و پیشرفت شاخه های مختلف پزشکی، دستاوردها و یافته های جدید و پیدایش تکنولوژی های نوین و تجهیزات پیشرفته در عرصه طبابت از یکسو و نیز افزایش تعداد بیماران به دلایل مختلف اعم از گسترش شهرنشینی، تغذیه نامناسب و … از سوی دیگر موجب شده است تا روند رسیدگی به بیماران شتاب بیشتری بگیرد. بنابراین  روش های سنتی پاسخگوی نیازهای پزشکی جامعه نیست و روش های نوین تحت وب و بکارگیری فضای مجازی و اینترنتی می تواند تحولی در خدمات رسانی پزشکان به جامعه ایجاد کند. در این میان طراحی سایت پزشکییکی از راه های مهم برای شکوفای پتانسیل های ارائه خدمات پزشکی در فضای مجازی به حساب آید

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای  و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

 

شرکت طراحی سایت رایان با سال ها پژوهش در زمینه وضعیت موجود حضور پزشکان در اینترنت ، نیاز سنجی طراحی سایت پزشکی و وب سایت ویژه یک پزشک و رفتار شناسی کاربران ، اقدام به ارائه پکیج های ویژه طراحی و پیاده سازی وب سایت ویژه پزشکان و طراحی سایت پزشکی ، دندانپزشکان و طراحی سایت پزشکان و مراکز درمانی نموده است


طراحی وب سایت پزشکی

بنابراين براي پزشكانی كه مي خواهند به معرفی خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق كاری خود را اطلاع رسانی نمايند داشتن يك سايت ضروری است. پزشكان با طراحی سايت پزشکی و طراحی سایت پزشکان مي توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاوير واقعی به بيماران نشان دهند و از اين طريق اطمينان بيمار را نسبت به كار خود جلب نمايند. علاوه براين، هدف از طراحی سايت پزشکی را می توان پاسخگویی به يك سری از سوالات اوليه ی بيماران دانست و با در اختيار قرار دادن آخرين دستاوردهای پزشکی، افراد را در جريان قرار داد.

طراحی سایت پزشکی ما کاملاً داینامیک بوده و همگی مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای اختصاصی (CMS) رایان وب می باشند . مدیریت محتوا و به روزرسانی در طراحی سایت پزشکی ، توسط خود پزشک به راحتی قابل انجام است ، البته در صورت درخواست پزشک در طراحی سایت پزشکی به روز رسانی مطالب و اطلاعات وب سایت و تولید و توسعه محتوای آن توسط واحد پشتیبانی این مجموعه انجام می پذیرد.

امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند.جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند طراحی وب سایت مراکز خدمات درمانی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص مراکز خدمات درمانی از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، طراحی سایت کلینیک پزشکی، طراحی سایت درمانگاه ها و طراحی سایت بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

طراحی وبسایت برای پزشکان، باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به وبسایت پزشکان باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوندطراحی وبسایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند.

امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز میتواند در بهتر شدن سایت کمک نماید.

 

طراحی سایت پزشکی روحی تازه در دنیای طبابت

طراحی سایت پزشکی و یا طراحی سایت مراکز درمانی موجب می گردد که پزشکان نه تنها نسبت به معرفی تخصص و رزومه خود و نیز ارایه مقالات علمی و یافته های جدید طبی بپردازند بلکه با قرارگیری سرویس های مختلف در طراحی وب سایت پزشکی ثمرات بیشماری نصیب بیماران و پزشکان خواهد گردید.

مهمترین مزایای طراحی سایت پزشکی

مراجعات حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها از یک طرف موجب اتلاف زمان و انرژی بیمار می گردد و از سوی دیگر پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. نیز حادث می گردد.

اغلب موارد فوق با دسترسی آسان و سریع به یک وب سایت پزشک مربوطه، از میان خواهد رفت و خدمات پزشکی مناسب تری برای شهروندان ایجاد می شود.

پزشکانی که به این باور رسیده اند دیگر زمان آن فرا رسیده تا شعبه مطب خود را در عرصه اینترنت نیز دایر نمایند به موفقیت های بیشتری دست یافته و چندین قدم از همکاران خود جلوتر هستند. چرا که آنان از طریق خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی خود از جمله: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و … هم بیماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوری رهانیده اند.

سرویس ها وخدمات طراحی سایت پزشکی

رایان امکانات بیشماری را در طراحی سایت پزشکی با توجه به سلیقه و نیاز پزشکان در نظر گرفته و اجرا می نماید؛ برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

رزومه

مقالات و اخبار پزشکی

نوبت دهی آنلاین (رزروآسیون)

این خدمات گاهی می تواند منحصر به فرد برای بخش هایی از سایت های قدیمی نیز ارائه شود.

تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی

پرسش و پاسخ های متداول

سامانه تست آنلاین بیماری

گالری تصاویر و ویدئو

امکان اشتراک گذاری

بیشتر بخوانیدطراحی سایت فروشگاهی

رایان، طراح و مجری  وب سایت های پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی

شرکت طراحی سایت رایان، با توجه به نیاز و سلیقه شما پزشک محترم و اینکه می خواهید چه سرویس هایی در اختیار بیماران و مراجعان خود قرار دهید، طراحی وب سایت شما را بطور کارآمدی اجرا نموده و همینگونه اصول و تکنیک های سئو در طراحی سایت پزشکی لحاظ می گردد به گونه ای که کاربران با جستجوی کلماتی همچون بهترین پزشک، متخصص جراحی، پزشک عمومی و در کل کلمات کلیدی مرتبط با تخصصتان به سایت شما رهنمون خواهند شد.

پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زباه فارسی و با کاربری آسان بریا مدیر سایت به منظور بروزرسانی و  افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت،  طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و بکار گیری تکنولوژی های مانند لاراول در طراحی سایت حرفه ای توسط رایان انجام گردیده است همچنین ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت  برای موتورهای جستجو از دیگر سرویس های رایان است.

طراحی سایت تهران و طراحی سایت درمانگاه، طراحی سایت آزمایشگاه طبی ، طراحی سایت بیمارستانی و مراکز درمانی، طراحی سایت تجهیزات پزشکی از دیگر موضوعاتی است که رایان در طراحی و اجرای آنها تبحر و تجربه متمادی دارد.

بطور نمونه از وب سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت رایان در زمینه پزشکی می توان به سایت های: دکتر حامد باطنی، دکتر مجید کاظمی، دکتر سینا حافظی، دکتر آتوسا ضیغمی، دکتر رضا جباری، دکتر حسین روازاده، دکتر حسین دستغیب، سایت تجهیزات پزشکی درمان کالا، وب سایت درمانکده (نوبت دهی مطب پزشکان و دندانپزشکان) ، سایت بانک پزشکان،  و … اشاره نمود. رایان همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل  را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

طراحی سایت پزشکان

پایه ی طراحی سایت پزشکان و طراحی وب سایت پزشکی باید بر اساس موتور های جستجوگر گوگل باشد تا کاربران در موضوعات مختلف بتوانند سایت را پیدا نمایند. از جمله کارهایی که شرکت طراحی سایت رایان در این زمینه انجام داده است، یک بودن رتبه های نمونه کارهای آن در کلماتی مانند کلینیک روانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی و ... می باشد.

ویژگی های سایت پزشکی

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک می باشد.

در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت اختصاصی کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

طراحی وب سایت پزشکان و کلینیک های درمانی

در کنار امکانات ویژه سایت های پزشکی، رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل، مهمترین مسئله ای است که باید در طراحی سایت پزشکی رعایت شود. چراکه با استفاده از این ویژگی، سایت توسط مشتریان و متقاضیان دیده خواهد شد. توجه داشته باشید که حدود 80 درصد بازدید کنندگان سایت ها از طریق موتورجستجوگر گوگل به سایت ها وارد خواهند شد. پس یک سایت بهینه شده برای گوگل مهمترین ویژگی جانبی است که یک سایت باید دارا باشد.

معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک، ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و ... از جمله اهدافی است میتوان با طراحی وب سایت پزشکی و مختص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید.

با استفاده از یک طراحی وبسایت پزشکی قوی میتوان جدا از ارائه ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در کلمات کلیدی در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط ساخت سایت میتوان به آن رسید. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران میتوانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.

امروزه طراحی وب سایت اختصاصی و طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت پزشکان و طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت مراکز درمانی مستقل برای پزشکان و مراکز درمانی معتبر ترین و شایسته ترین نوع حضور پزشک در شبکه اجتماعی است . در واقع وب سایت یک پزشک مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند توسط آن با بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله ، تصویر، ویدئو و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد و ارتباط موثرتر و نزدیک تری با بیماران داشته باشد . آیا مایلید تمام تخصص ها و مهارت هایی که در علم پزشکی دارا هستید به اطلاع کاربران سایت و بیماران برسانید تا با اطمینان بیشتری به شما مراجعه کنند؟

هر سایت پزشكی می تواند خدماتی از جمله موارد زیر را به بازدیدكنندگان خود ارائه دهد:

1- معرفی پزشک

2- مقالات

3- معالجه از راه دور

4- سئوالات رایج پزشكی

5- امکان رزرواسیون و مشخص نمودن زمان قرار با پزشک یا تعیین وقت در کلینیک در سایت

6- بخش تور مجازی و نمایش 3 بعدی مطب و یا کلینیک و یا نمایش 360 درجه از مطب و تجهیزات

7- امکان داشتن بانک کتاب ها و مجلات پزشکی

8- نمایش محل مطب یا کلینیک در نقشه ی گوگل

9- بخش معرفی خدمات و تخصص های کلینیک و یا پزشک

10- در نظر گرفتن بخش اخبار و مقالات با ثبت بی نهایت خبر و مقاله در طراحی سایت

11- بخش نظرات کاربران در رابطه با خبر، مقاله و...

12- بخش تبلیغات بنری و عکسی و فلشی

13- ثبت نامحدود منوهای تو در تو در سایت

14- بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏ های مدیر سایت

15- بخش گالری تصاویر و فیلم

16- تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر

17- نمایش لینک های سایت در گوگل به صورت ستاره دار

پس اگر می‌خواهید نظر بیماران را به خود جلب كنید و شناخته شوید، می توانید با طراحی سایت پزشكی به راحتی این كار را انجام دهید و با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، در مقابل دیگر راه های هزینه بر مانند چاپ بروشور و تبلیغ در روزنامه های كثیرالانتشار، خود را به اكثریت مردم معرفی نمایید.

طراحی وب سایت پزشکی با رایان

امروزه بخش بزرگی از جامعه برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین اینترنتی می پردازند. جامعه ی پزشکان برای معرفی خود و ارائه ی خدمات بهتر، نیازمند طراحی وب سایت پزشکی قوی و جذاب هستند. معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... مهمترین مسائلی هستند که پزشکان میتوانند با طراحی سایت مختص حرفه ی پزشکی از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

طراحی سایت برای پزشکان، باید در مسائل گرافیکی و سئو (بهینه سازی برای گوگل) قوی طراحی شده باشند. کاربران با ورود به سایت یک پزشک باید با خدمات آن پزشک و یا کلینیک و یا بیمارستان و درمانگاه رو به رو شوند. طراحی وب سایت پزشکی باید طوری باشد که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت، به درستی در کنار هم قرار بگیرند.

امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز میتواند در بهتر شدن سایت کمک نماید.

ویژگی های سایت پزشکی

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک می باشد.

در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

طراحی وب سایت پزشکان و کلینیک های درمانی

در کنار امکانات ویژه سایت های پزشکی، رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل، مهمترین مسئله ای است که باید در طراحی سایت پزشکی رعایت شود. چراکه با استفاده از این ویژگی، سایت توسط مشتریان و متقاضیان دیده خواهد شد. توجه داشته باشید که حدود 80 درصد بازدید کنندگان سایت ها از طریق موتورجستجوگر گوگل به سایت ها وارد خواهند شد. پس یک سایت بهینه شده برای گوگل مهمترین ویژگی جانبی است که یک سایت باید دارا باشد.

هدف از طراحی وبسایت پزشکی چیست ؟

معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک، ارائه ی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و ... از جمله اهدافی است میتوان با طراحی وب سایت پزشکی و مختص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید.

با استفاده از یک طراحی وبسایت پزشکی قوی میتوان جدا از ارائه ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در کلمات کلیدی در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت میتوان به آن رسید. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران میتوانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.

طراحی سایت برای پزشکان

دلایل موفقیت سایت های پزشکی

نهایت موفقیت یک سایت پزشکی، آوردن کاربران و بیماران هدف به سایت با استفاده از نتایج گوگل و بالا آمدن سایت در موتور جستجوی گوگل می باشد.

در صورتی که سایت پزشکی در زمینه ی کاری خود و روی کلمات هدف خود در صفحه ی اول گوگل بیاید میتواند مشتریان و کاربران بسیاری را جذب نماید. شرکت طراحی سایت رایان وب با تجربه ی بسیار در این مورد و شناختن کلمات کلیدی هدفمند توانسته است مشتریان خود را بسیار راضی نماید.

اما نکته ی مهم بعد از آوردن کاربران جدید به سایت و همچنین برای کاربران قدیمی و یا مشتریان، نگه داشتن آنها در سایت می باشد. برای این امر، امکانات کامل، ظاهر جذاب و گرافیک قوی و البته سرعت بسیار سایت اصلی ترین مسائلی است که باید انجام گردد.

به طور خلاصه موفقیت یک طراحی سایت پزشکی به دو عامل آوردن مشتریان و بیماران جدید آنهم بصورت هدفمند (رتبه ی بالا در نتایج گوگل در کلمات کلیدی) و سپس نگه داشتن کاربران با استفاده از سرعت، کارایی و گرافیک جذاب سایت، ارتباط مستقیم دارد.

 

 

 

ghaem بازدید : 40 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

 

 

بازی انفجار یکی از برنامه نویسی و اجرا شده است نحوه انجام بازی کاملا مشخص است ، با ورود به صفحه بازی از قسمت پنل شرط مبلغ مورد نظر رو انتخاب میکنید اگه میخواهید بازی به طور اتوماتیک در ضریب مورد نظرتون متوقف بشه اگه گزینه برداشت اتوماتیک استفاده کنید البته اگر نت خوبی ندارید این گزینه رو استفاده کنید . در غیر این صورت رو تا انتها جلو ببرید ( ضریب بی نهایت ) و دستی بازی کنید .

 

در واقع بازی انفجار تیک تاک را برای شما جذاب تر از قبل در دسترس قرار داده است و میتوان دلایل زیادی هم برای آن بیان کرد ولی ما به بیان همین دو مورد بسنده میکنیم و برای اینکه تجربه بهتر را داشته باشید لینک برنامه اندرویدی این سایت را در دسترس علاقمندان قرار می دهیم . یکی از مواردی که برای بازی و شرط بندی انفجار باید مد نظر داشته باشید این است که حتما این بازی را بدون دیدن آموزش انجام ندهید . و به غیر آموزش باید ترفند های بازی انفجار را هم یاد بگیرید تا به درآمد های بیشتری در بازی انفجار دست پیدا کنیدbazienfejar.com

 

سایت انفجار ای بی تی

 

سایت انفجار ای بی تی یکی از سایت های مهروف و محبوب در میان کاربران ایرانی و حتی جهان می باشد . بدون شک اسم این سایت بارها به گوش شما خورده است . علت آن هم این است که تبلیغات اصولی و شرایط فوق العاده ای مربوط می شود که مدیریت سایت توجه ویژه ای به آن ها داشته است . این سایت به ای بی تی 90 هم معروف می باشد .

 

همانطور که بیان شد شما با انتخاب این سایت در واقع دارید در سایت شرط بندی ساشا سبحانی فعالیت می کنید که خب این میتواند به عنوان یک مزیت قلم داد شود چرا که می دانید در پشت پرده این سایت چه اتفاقی می افتد و حداقل از واریز سود خود مطمئن هستید . در این مورد توضیحات بیش تری را برایتان لیست خواهیم کرد ولی چیزی که هم اکنون مد نظر ما می باشد مربوط به معرفی بازی های موجود در سایت شرط بندی ای بی تی 90 یا ای بی تی 90 انفجار می باشد . در واقع این سایت به عنوان یک سایت جامع توانسته به خوبی تمام برای بر طرف کردن همه نیازهای شرط بندی شما مناسبی را در دسترس قرار بدهد. برای  مشاهده لیست سایت های بازی انفجار به صفحه مربوطه مراجعه کنی>بیشتربدانید

 

بازی انفجار تاینی بت

 

در این روزها سایت های زیادی هستند که در دسترس شما قرار می گیرند و بسیاری از ان ها هم ادعای معتبربودن دارند. اما در این بین فقط تعداد کمی مانند تاینی بت را می توان به معنای واقعی معتبر دانست .بازی انفجار این سایت طرفداران زیادی برای خودش جمع کرده است .زیرا بازی  انفجار بر خلاف قواعد ساده اش برای معتبر دانستنش باید معیارهای زیادی بر قرار باشد . این در صورتی است که سایت های شرط بندی بیشتر از این بازی در جهت کلاه برداری از علاقه مندان استفاده می کنند .

 

درمورد انفجار تاینی بت باید بگویم به طور خلاصه الگوریتم بازی همان قطعه کدی است که با محاسبات مشخص ریاضی برای شما ضریب هر دست را محاسبه می کند . پس صحت این الگوریتم باعث شده تاینی بت بازی انفجار منحصر به فردی را در اختیار داشته باشد . بازی انفجار محبوب ترین بازی در کازینو های فارسی و ایرانی می باشد . اصلی ترین نسخه این بازی در سایت تاینی بت وجود دارد و همین مورد تاینی بت را تبدیل به بهترین سایت بازی انفجار در ایران کرده است . بازی انفجار تاینی بت را اگر دنبال کنید متوجه ضرایب بالای آن شما را شوکه می کند . این وب سایت از بالاترین ضرایب در بازی انفجار بهره می برد که باعث شده تقریبا 90 درصد علاقه مندان به این بازی ، تاینی بت را به عنوان مرجعی برای بازی انفجار انتخاب کنند . برای دانلود اپلیکیشن بازی انفجاراینجا  کلیک کنید

 

ghaem بازدید : 45 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

 

در اين مقاله به اين سوال پاسخ ميدهيم كه هاست وردپرس چيست؟

و به انواع هاست وردپرس ميپردازيم و اينكه با توجه به نياز شما چه گزينه اي مناسب ميباشد.

وردپرس چيست؟وردپرس چيست؟

وردپرس چيست؟

بيش از 60 ميليون وب سايت يا (به طور خاص تر)  35٪ وب از وردپرس تشكيل شده است.

وردپرس روزهاي خود را از سال 2003 به عنوان يك پلت فرم وبلاگ نويسي آغاز كرد

اما توانست به بزرگترين و محبوب ترين سيستم مديريت محتوي (CMS) جهان تبديل شود.

در حال حاضر وردپرس يكي از ساده ترين و قدرتمندترين سيستم هاي مديريت محتوا است.

اين نرم افزار براي دانلود و استفاده رايگان است.

با اين حال ، براي استفاده از وردپرس در وب ، شما به هاست وردپرس نياز خواهيد داشت.

هاست وردپرس چيست؟

به طور خلاصه ، هر هاست وب لينوكس از وردپرس پشتيباني مي كند.

براي عملكرد ، CMS بايد روي وب سرور نصب شود.

 وردپرس محتوا را ذخيره مي كند و كاربران را قادر به ايجاد و انتشار وب سايت مي كند،

و اين به هيچ چيزي بيشتر از دامنه و سرويس ميزباني(هاست) نياز ندارد.

ميزباني وب انواع مختلفي دارد:

هاست اشتراكي ، VPS ، هاست اختصاصي ، هاست مديريت شده ،

هاست رايگان و در همه اين موارد مي توانيد وردپرس را نصب كنيد.

وردپرس آنقدر محبوب و پر استفاده شد

كه اكثر سرويس دهنده هاي هاست گزينه ي نصب با يك كليك وردپرس و حداقل كانفيك براي ميزباني وردپرس را دارند.

بهترين ميزباني وردپرس براي من چيست؟

تعداد زيادي شركت هاستينگ وجود دارد كه انتخاب يكي از آنها كار دشواري است.

مثل هميشه ، فاكتورهاي مهمي وجود دارد كه شما بايد در نظر بگيريد،

مانند بهينه سازي شده براي وردپرس ، نصب LiteSpeed ، آخرين نسخه  PHP (نسخه 7.4) ، پردازش سريع و نصب آسان.

اما مطمئناً مهمترين عامل در انتخاب ميزبان مناسب نياز شماست.

انواع هاست وردپرس:

هاست اشتراكي وردپرس

ميزباني مشترك نوعي ميزباني وب است كه در آن منابع سرور ميان سايت هاي مشتريان به اشتراك گذاشته ميشود،

هر كاربر فضاي ذخيره سازي مشخص و منابع مشخصي دارد. اين مقرون به صرفه ترين راه حل است.

هاست اشتراكي وردپرس براي وب سايت هاي كوچك تا متوسط ​​مانند مشاغل كوچك و وبلاگ ها توصيه مي شود.

ميزباني وردپرس VPS

VPS مخفف “سرور خصوصي مجازي” است.

اين يك سرور خصوصي است ، به اين معني كه منحصراً متعلق به شما خواهد بود.

اين از ميزباني اشتراكي قدرتمندتر است و داراي IP اختصاصي و منابع مقياس پذير است.

ميزبان سرور مجازي خصوصي يك گزينه عالي براي پروژه هاي بزرگ است

زيرا مقدار قابل توجهي از منابع اختصاصي و كنترل زيادي را در اختيار شما قرار مي دهد،

در حالي كه ارزان تر از داشتن سرور اختصاصي است.

ميزباني VPS براي وب سايت هاي متوسط ​​تا بزرگ مانند مشاغل متوسط ​​يا وبلاگ هاي پر بازديد توصيه مي شود.

ميزباني سرور اختصاصي وردپرس

سرور اختصاصي كار VPS را انجام مي دهد ، اما تمام سرور به صورت اختصاصي در اختيار شماست.

متأسفانه ، ميزباني وب سايت شما از اين طريق يك راه حل پرهزينه است،

هزينه آن مي تواند ماهيانه 60 دلار و بيشتر باشد.

سرورهاي اختصاصي براي وب سايت هاي بزرگ تا بسيار بزرگ مانند وبلاگ هاي بسيار پر بازديد توصيه مي شوند.

هاست وردپرس مديريت شده( خريد هاست وردپرس )

هاست مديريت شده وردپرس جايي است كه ميزبان تمام جنبه هاي فني اجراي وردپرس را مديريت مي كند.

اين بدان معناست كه شما لازم نيست سايت خود را براي عملكرد بهتر، بهينه كنيد،

از ايمن بودن وب سايت خود اطمينان حاصل كنيد و پشتيبان گيري منظم داشته باشيد.

هاست مديريت شده وردپرس باعث ميشه وب سايت شما تجربه ي بهتري را براي كاربر ايجاد كند و

قطعا هزينه ي بيشتري نسبت به هاست اشتراكي بايد بپردازيد.

ميزباني مديريت شده وردپرس

به وبلاگ نويسان مستقل كه قادر به تأمين هزينه هاي خود با درآمد خود هستند توصيه مي شود.

ميزباني رايگان وردپرس

بله ، امكان ميزباني رايگان وب سايت شما نيز وجود دارد ، اما اشكالاتي نيز در آن وجود دارد.

گاهي اوقات مي توانيد ميزباني وردپرس رايگان را در انجمن هاي آنلاين پيدا كنيد.

در بيشتر موارد ، اينها توسط يك فروشنده مديريت مي شوند.

شما نيازي به پرداخت پول نداريد، اما اغلب شما ملزم به قرار دادن تبليغات يا لينك هايي در سايت خود هستيد،

كه ممكن است آزار دهنده باشد.

همچنين ، هرگز نخواهيد دانست كه چه زماني اين فرد پيشنهاد ميزباني خود را به طور رايگان متوقف مي كند.

اگر مي خواهيد وب سايت خود را كاملاً رايگان و بدون قرار دادن بنر در سايت خود ميزباني كنيد،

در اينجا ميزباني وب ارائه مي دهد.

ميزباني رايگان براي پروژه هاي كوچك و آزمايش توصيه مي شود.

ghaem بازدید : 44 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

در اغلب كسب و كارها چرخه طول عمر محصول (product life cycle-PLC) روز به روز کوتاه تر می شود و حضور کالاهای متنوع، پررنگ تر. این به مفهوم فشرده تر شدن رقابت در بازار است. از طرفی،با توجه به حضور برندهای مختلف در بازار در حوزه های مختلف، شرکت ها ضرورت ابزار تحقیقات بازاریابی را بیش از پیش برای درک بهتر مشتریان و فعالیت های رقبا و اندازه گیری پیشرفت خود احساس می کنند.

این در حالی است که هزینه مالی و زمانی برای انجام پروژه ای تحقیقات بازاریابی اغلب مورد بحث در شرکت ها قرار می گیرد. موثر بودن نتایج همیشه یکی از دغدغه های مدیران بازاریابی است. مدیرانی که اغلب تمایل ندارند زمان و هزینه زیادی را صرف تحقیقات و مطالعه کنند چرا که تا زمان انتشار نتایج تحقیقات، تغییرات جدیدی در بازار اعمال شده است که مختصات آن را تحت تاثیر قرار داده است. این موضوع باعث می شود تا موثر بودن مطالعات به چالش کشیده شود.

نکته مورد توجه ارزیابی صحیح و دقیق از بازار، مشتریان و رقبا در بازه زمانی مناسب و منطقی است. برای رسیدن به این هدف باید صورت مساله مورد مطالعه قرار گیرد و موضوعیت آن دقیق و به صورت کاربردی تبیین شود. این موضوع ما را به حرکت به سوی انجام تحقیقات بازاریابی ضربتی سوق می دهد. تحقیقات بازاریابی ضربتی، به مفهوم انجام پروژه تحقیقات بازاریابی در کوتاه ترین زمان، کمترین هزینه و بیشترین تاثیرگذاری است. اغلب شرکت ها و مدیران بازاریابی در مورد انجام پروژه های گنگ، مبهم و بی نتیجه و هزینه بر تحقیقات بازاریابی تجربه دارند.

article_image_one_290.jpg

در این مقاله 3 گام اساسی و اولیه که می تواند مدیران را برای تعیین اهداف کاربردی و شفاف پروژه های تحقیقات بازاریابی رهنمون سازد، معرفی می شود

1. بازدید منظم از بازار:

بررسی نزدیک از بازار باعث می شود تا مدیران از نزدیک شاهد فعالیت های برند خود و رقبا در سطوح اولیه بازار و بازخورد مشتریان باشند. در خلال این بازدیدهای منظم، مدیران از نزدیک با مشتریان و فروشندگان گفت وگو می کنند و نکات و جواب سوالات اساسی خود را در این گفت و گوهای کوتاه به دست می آورند. به همراه داشتن چک لیست و پرسیدن سوالات هدفمند باعث بهره بری این بازدید ها می شود.

2. بهره بردن از روابط:

معمولا هر کدام از مدیران تحقیقات بازاریابی و حتی نیرو های زیر دست، شبکه گسترده ای از همکاران و دوستان در شرکت های مختلف و رقبا دارند. برای تایید این موضوع کافی است سری به لیست مخاطبان موبایل یا LINKED IN PAGE خود بزنید. برخی از اطلاعات مورد نیاز رقیب را که آنچنان هم محرمانه نیست خیلی راحت از همکاران و دوستان خود می توانید به دست آورید و البته شما نیز می توانید برخی از اطلاعات غیرمحرمانه شرکت خود را به آنها بدهید. دنیای امروز، دنیای تبادل اطلاعات است، از روابط خود استفاده کنید.

3. مطالعه رسانه ها:

بسیاری از اطلاعات مورد نیاز ما در زمینه مشتری، رقبا و وضعیت بازار در رسانه ها در قالب مجلات و روزنامه تخصصی و برنامه های تلویزیونی منتشر می شود. مطالعه مستمر و روزانه این رسانه ها باعث می شود با کمترین هزینه برخی از اطلاعات اساسی را در مورد حوزه فعالیت خود به دست آوریم.

3 گام بالا باعث می شود تا مدیران به خصوص مدیران تحقیقات بازاریابی، اطلاعات مناسبی از مختصات بازار، فعالیت های خود و رقبا و مشتریان با کمترین هزینه داشته باشند. این امر کمک می کند تا دید آنها نسبت به انجام تحقیقات بازاریابی در موضوع خاص عمیق تر و دقیق تر شود، بنابراین پروژه های فوق در کمترین زمان با بیشترین بهره وری انجام خواهد شد و مفهوم و مزایای تحقیقات بازاریابی ضربتی را آشکار خواهد کرد.

 

پا نوشت

شرکت پیام آوا خدمات    طراحی سایت شرکتی  طراحی سایت فروشگاهی   طراحی سایت تهران و سئو سایت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است

 

 

طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت هتل

 

پا نوشت:

طراحی سایت تبریز، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پوشاک،  طراحی سایت خودرو

طراحی سایت ترکیه،طراحی سایت ارومیه،  طراحی سایت گرگان، طراحی سایت همدان، طراحی سایت اراک،

ghaem بازدید : 48 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

با یک مثال شروع می کنیم؛ اگر کسی می خواهد فوتبال بازی کند، در ابتدا باید قوانین کلی آن را به خوبی یاد بگیرد تا بعد از آن بتواند تکنیکها و طر حهای جدید خود را در زمین اجرا کند. تا زمانی که قواعد اصلی را یاد نگیرید، موفقیت ممکن نیست. بنابراین هر حرفه ای در دنیا، قواعد و اصول خاص خود را به دنبال دارد و تنها با رعایت این اصول است که افراد می توانند در حرفه و شغل خود پیشرفت کنند و به نتایج دلخواه خود برسند.

در این مقاله به چند نکته ساده اشاره خواهم کرد که در دنیای امروز برای هر فروشنده و مدیری موردنیاز است ومی تواند به پیشرفت هر فرد کمک کند.

1. عمل کنید.

امروزه همه ما از اهمیت دانش در زندگی و حرفه ی خود کاملاً آگاه هستیم؛ اما آنچه من بسیار به آن تأکید می کنم، عمل به دانسته هاست! صدها فیلم آموزشی، کتاب و درس گروهی در حوزه فروش وجود دارد و می تواند به بالاتر بردن سطح دانش ما بسیار کمک کند؛ اما آنچه خیلی اهمیت دارد عمل کردن به نکات جدیدی است که یاد می گیریم. هرروز سعی کنید به آنچه یاد می گیرید عمل کنید و آن را در مذاکرات تجاری خود به انجام برسانید . تمامی آنچه که در ادامه می گویم بدون عمل کردن نمی تواند هیچ تأثیری به جای بگذارد. فراموش نکنیم این عمل کردن است که تفاوت بین انسان های موفق و ناموفق را مشخص می کند و باعث رشد و تعالی فردی هر شخص در زندگی و کسب و کارش می شود.

article_image_one_438.jpg

2. با هر فرد منحصربه فرد رفتار کنید!

بسیاری از افراد از من درباره فروش و طرز رفتار با مشتری می پرسند. آ نها از من می خواهند که فرمولی جادویی برای افزایش فروش آ نها ارائه دهم! باید اعتراف کنم که چنین فرمولی وجود ندارد! بلکه فرمول واقعی را توانایی های شما می سازند. فروش یعنی ایجاد یک ارتباط پایدار و برقراری ارتباط با هر شخص متفاوت است. شما نمی توانید با یک شیوه و طرز رفتار به همگان بفروشید! همه ما فروشند ه ی احساس هستیم و باید تلاش کنیم تا حس خوب و حس اطمینانی را به مشتری انتقال دهیم. این حس می تواند به هر نحوی انتقال پیدا کند و تنها فروشنده است که باید بهترین راه را برای برقراری ارتباط ایجاد کند! گاهی اوقات برقراری ارتباط با بعضی افراد بسیار مشکل بوده و در مدت زمان دلخواه ما شکل نمی گیرد! برای مثال دوستی دارم که پس از یک سال تلاش، موفق به فروش کالایی به یک مشتری شد! ویژگی های فرد مقابلتان را به خوبی بشناسید و مطالعات خودتان را در حوزه رفتارشناسی افزایش دهید. مهم ترین فرمول موفقیت در فروش تجربه است! با کسب تجربه بیشتر می توانید در فروش پیشرفت کنید.

3. برای مشتریان خود جذاب باشید وحرفه ای لباس بپوشید.

همه ما از اهمیت ثانیه های اول در برقراری ارتباط آگاه هستیم. ظاهر و نوع پوشش شما می تواند تأثیر بسیاری را در یک مذاکره به جای بگذارد. به نوع پوشش خود خیلی اهمیت دهید و سعی کنید همواره جذاب باشید. اگر پوشش مناسبی نداشته باشید تقریبا فروش غیرممکن است! زیرا افراد از روی ظاهر شما تصمیم می گیرند! اگر شما ژولیده باشید واقعاً خریدار چطور می تواند به شما اعتماد کند؟! موهایتان را کوتاه نگه دارید! تحقیقات نشان داده است که موی کوتاه در یک فروش موفق مؤثر است. لبخند را بر روی لب هایتان حفظ کنید و همانند یک فروشنده ی حرفه ای رفتار کنید. مدتها پیش در یک وبسایت خارجی داستانی خوانده بودم که به نظرم جالب بود و برایتان می نویسم:

می گویند روزی افسر جوانی به خاطر کار مثبت وتأثیرگذاری که انجام داده بود توسط مقامات بالا پاداش گرفت و تبدیل به یک ژنرال شد. مرد جوان خبر ژنرال شدن خود را به همسرش داد و همسرش از خوشحالی بال درآورد! اما مرد جوان غمگین بود! همسرش دلیل غمگین بودن او را پرسید و او در جواب کفت که برای مقام ژنرال شدن بسیار جوان، خام و بی تجربه است. برای همین می ترسد که دیگران به او احترام نگذارند و او را به عنوان یک ژنرال قبول نداشته باشند! همسرش لبخندی زد و گفت: برای آنکه دیگران به تو مثل یک ژنرال حرف های احترام بگذارند تو باید مثل یک ژنرال صحبت کنی! مثل یک ژنرال واقعی رفتار کنی! و مثل یک ژنرال واقعی لباس بپوشی! درفروش هم همین طور است. برای آنکه تبدیل به یک فروشنده حرفه ای شوید. مثل یک فروشنده ی حرفه ای لباس بپوشید و مثل یک فروشنده ی حرفه ای رفتار و صحبت کنید.

4. ازقبل بدانید که چه میخواهید بگویید!

مردم تا زمانی که به کالایی اعتماد پیدا نکنند آن را نمی خرند! و شما برای آنکه واقعاً بتوانید کالا یا خدماتتان را بفروشید باید هر آنچه می خواهید بگویید را از قبل برنامه ریزی کنید! بعضی از خریداران به دنبال نتیجه هستند! به این افراد نتیجه و سودی را که می خواهید برسانید در مدت زمان کوتاهی توضیح دهید؛ زیرا این تیپ رفتاری از خریداران کم صبر هستند و حر فهای بیهوده و توضیحات طولانی تنها کار شما را سخت می کند! برنامه ریزی کنید و سؤالهایی که ممکن است برای خریدار پیش بیاید را از قبل در ذهن خود پیداکرده و بر روی کاغذی بنویسید. بارها پیش آمده که خریدار سؤالی را مطرح می کند که ما از قبل آماده ی جواب دادن به آن نبوده ایم! به جای اینکه جوابهای نادرست به مخاطب بدهید. لبخند بزنید و بگویید که از سؤال به جای او ممنون هستید و برای جواب دست به بررسی خواهید زد.

5. یک شنونده خوب باشید.

درباره گوش دادن بزرگان دینی و ادبی ما بسیار تأکید کرد ه اند؛ و درفروش هم ما بسیار آن را تأکید می کنیم. شاید به همین خاطر است که خدا به ما دو گوش و یک زبان داده است تا خوب گوش دهیم و بعد صحبت کنیم. به مشتریانتان گوش دهید. وقتی به آنها گوش می دهید آ نها احساس می کنند که دیده می شوند .تا زمانی که به آ نها گوش ندهید نمی توانید که نیاز اصلی آ نها را شناسایی کنید ! من گاهی اوقات مهم ترین نیازهای مخاطبانم را در گوش دادن درست شناسایی کرده ام. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال گوش دادن به طرف مقابل ناگهان فکرتان به جاهای دیگر رفته است و بعد مجبور شده اید که از فرد مقابل بخواهید تا حرفش را دوباره تکرار کند ! برای جلوگیری از این مشکل توصیه می کنم که یک خودکار و قلم در مذاکرات به همراه داشته باشید و نکات مهم را بر روی آن بنویسید تا دیگر فکرتان به جاهای دیگر نرود.

 

تبلیغات میان متنی

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شرکتی

بیشتر بخوانید: طراحی سایت  فروشگاهی

بیشتر بخوانید: طراحی سایت تهران

بیشتر بخوانید: طراحی سایت ارزان

بیشتر بخوانید: طراحی سایت حرفه ای

بیشتر بخوانید: طراحی سایت کرج

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شیراز

بیشتر بخوانید: طراحی سایت اصفهان

ghaem بازدید : 43 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

از اثر پروا­نه ای چیزی شنیده اید؟ این تئوری بر مبنای تئوری آشوب شکل گرفته و درواقع منتصب به شخصی بنام اِدوارد لورنز برای توضیح حساسیت وابستگی به شرایط اولیه نسبت به نتایج بسیار گسترده بعدی است. این تئوری بیان می دارد که “تکان خوردن بال های یک پروانه در تایلند می تواند موجب شکل گیری یک تورنادو در تگزاس شود.”

به عبارتی کارهای کوچک و اغلب بی اهمیت می تواند در یک چهارچوب زمانی منجر به اثرگذاری یا شکل دادن نتایج بسیار بزرگ و اغلب غیرقابل باور شود که قابل مقایسه با حرکت اولیه نیست.

به هرحال، سؤال اینجاست که این موضوع چه نقش و اثری می تواند در حوزه بازاریابی خصوصاً در بین شرکت های کوچک تا متوسط از خود بجای بگذارد؟
در حوزه بازاریابی اغلب با این رویکرد و منطق روبرو هستیم که باید “بزرگ فکر کنیم”، “مثبت فکر کنیم” و . . . هزاران هزار کلیشه دیگر که صحبت از بزرگی و نتایج بزرگ می کنند که اینجا فرصت پرداختن به آنها را نداریم. اما با این وجود، حقیقت این است که ما اغلب می توانیم با بکار بردن اثر پروانه ای و شروع به انجام کارهای کوچک – – نکته کلیدی در همین کارهای کوچک نهفته است – – و قرار دادن و هدایت آن در مسیر درست به همین نتایج بزرگ که از آنها صحبت می کنیم دست بیابیم.

article_image_one_363.jpg

اجازه دهید یک مثال ساده بر همین مبنا بزنم:
به اصطلاح یک پست را در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر می کنیم و به 10 نفر از دوستان خودمان می گوییم تا آن را به 10 نفر از دوستان خودشان انتقال دهند و به همین ترتیب آنها هم از دوستان خودشان چنین چیزی را بخواهند. محتوای این پست می تواند تبلیغ یک کنسرت مخفی توسط یک گروه موسیقی معروف باشد. چند بار این خبر باید دست به دست بچرخد تا عمل کوچک اولیه شما (انتشار این پست) به تأثیر و نتیجه ای بزرگ دست پیدا کند؟ تنها در طی 4 مرتبه تکرار شدن حرکت اولیه شما (با فرض 10 دوست) شما دارای 100 هزار طرفدار درصحنه کنسرت خواهید بود تا جایی که به راحتی می تواند این تعداد از تعداد صندلی های در نظر گرفته شده برای این رویداد فزونی بیابد!!! اما متوجه چگونگی و سرعت اثرگذاری حرکت های کوچک برای رسیدن به نتایج بزرگ شدید؟
در دنیای بازاریابی امروز شبکه های اجتماعی در عمل همان نقش اثر پروانه ای را دارند. برندها مکالمه ای را شکل می دهند، و سپس یکباره این صحبت بر سر زبان همه مردم می افتد و از دل آنها هزاران صحبت و ویدئو و هشتگ و . . . بیرون می آید. درعین حالی که می توان از آن تعبیر به بی نظمی کرد، اما موضوعی است ارزشمند برای برندها . . . چالش سطل آب یخ را به یاد دارید؟ سطل آب یخ هم که از آن تحت عنوان بازاریابی ویروسی نام برده می شد، که درست هم بود، به نوعی اثر پروانه ای بود که از حرکت کوچک یک مبتلا به یک بیماری خاص و از روی تخت بیمارستان آغاز شد. تحقق این موضوع نیازی به شبکه های اجتماعی ندارد و این تنها یک مثال بود. شما از طرق مختلف می توانید با استفاده از اثر پروانه ای به نتایج بزرگی در عرصه بازاریابی دست پیدا کنید. این کار می تواند اجرای یک برنامه بازاریابی جدید، تغییر یک منو، جستجو برای یک استعداد جدید، یک شراکت جدید یا حتی انتشار همین مقاله کوتاه باشد.

چند نکته مهم:

بی نظمی: نکته مهم عدم توانایی محاسبه ابعاد بی نظمی برای افراد عادی است، اما تصور ابعاد محتمل آن آسان است. هرچند که اثر پروانه ای اثری قابل پیش بینی نیست، اما پیوسته در حال تکامل است و همیشه هر مرحله بر اساس نتایج حاصل از مرحله قبل شکل می گیرد.

هدایت: به فکر نتایج نباشید، چراکه اغلب کنترلی بر نتایج ندارید یا اینکه میزان کنترل شما بسیار اندک است. فقط باید توجه داشته باشید که حرکت اولیه درست آغازشده باشد و مطابق باارزش های برند شما باشد و بقیه اوضاع تنها در دست متغیرهای بازار است.

فاصله (چه زمانی با مکانی) یک فاکتور ضروری است: شما نمی توانید تنها پس از گذشت 16 دقیقه در انتظار نتیجه باشید. پس باید صبر کرد و این تئوری را با طرح ها و کارهای کوتاه مدت دیگر ترکیب کرد. اگر 6 ثانیه پس از پرتاب یک موشک ارتفاع طی شده را اندازه گیری کنید، در رسیدن به ستاره ها موفق نبوده اید. چهار ساعت بعد اندازه گیری کنید و نتیجه را ببینید.

سؤال:

  1. این موضوع چگونه در ارتباط با برند شما قرار می گیرد؟

  2. امروز چه کاری می توانید انجام دهید؟

  3. 10 کار قابل انجام شدن برای امروز را لیست کنید!

  4. حتی اگر کاری کوچک باشد که در طی زمان قابل تکرار و ادامه دادن است، حتما ارزشمند است.

ghaem بازدید : 50 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

اکثر آنچه ما در مورد استفاده از تجربیات مشتریان می دانیم در واقع امور توسعه یافته در ارتباط با برندهای عمومی ست. اما اغلب افراد تاثیرگذار در سمت مدیریت برندهای لوکس به این نتیجه رسیده اند که تجربه اهمیت بسیار زیادی دارد. اما برندهای لوکس کاملا جبهه متفاوتی را تشکیل می دهند و در خصوص آنها باید رویکرد خاصی را برای مدیریت برند و بازاریابی در نظر داشته باشیم.

بر اساس پژوهش های گسترده در زمینه بازار که از سوی پرنود ریکارد انجام گرفته است، ما برای طراحی و بازاریابی یک محصول لوکس به معنای واقعی باید شش مولفه را مطالعه کنیم.

1. از دیدگاه طرفداران استفاده کنید

در خصوص برندهای لوکس، ما نه تنها باید روی ارزش برند بلکه باید روی دیدگاه های مشتریان نیز تمرکز داشته باشیم. در واقع دیدگاه ها ارزش بیشتری دارند و خاص تر هستند و در نتیجه به بخش بندی بیشتری احتیاج دارند. بر خلاف برندهای عمومی، در مورد برندهای لوکس ما قصد جلب رضایت همه افراد را نداریم؛ بلکه باید بتوانیم مشتریان خاصی که دیدگاهی در راستای هدف ما دارند، جذب کنیم. برای ارائه یک مثال خوب در این زمینه می توانیم به دیدگاه شرکت فراری در زمینه راندمان بالا اشاره کنیم. در واقع این برند به ندرت در رسانه های عمومی تبلیغ می کند؛ اما برای تبلیغات در رقابت های فرمول یک سرمایه گذاری زیادی انجام می دهد. این کارخانه روی دیدگاه ها و تثبیت این اصول در ذهن مشتریان تمرکز دارد. یک مثال خوب دیگر در این زمینه دیدگاههای مربوط به لویی ویتون در زمینه هنر است. در مقایسه با سایر همکاری ها، خانه مد او که با هنرمند ژاپنی به نام یایویی کساما در ارتباط است، مجموعه محدود و جدیدی از محصولات ارائه کرده است. برندها در بازار عمومی سعی دارند سرمایه گذاری های خود را روی آنچه در نظر دارند به آن برسند، متمرکز سازند تا بتوانند با رضایت گسترده بیشتری از مشتریان روبه رو شوند. در عوض در مورد برندهای لوکس سرمایه گذاری به گونه ای ست که روی دیدگاه های خاص تمرکز دارد و می تواند تجربه بسیار ویژه ای را برای مشتریان مورد نظر به همراه داشته باشد.

article_image_one_441.jpg

2. فراتر از یک لوگو

وقتی که مشتریان به فکر یک برند لوکس هستند، در واقع آنها در جست وجوی یک سری کامل از نمادهای تصویری هستند تا اینکه بخواهند صرفا فقط به لوگو توجه داشته باشند. این موارد می تواند در بر دارنده نمادها و سمبل های برند، رنگ، الگو، تصاویر و حتی مفاهیم باشد. یک مثال خوب در این زمینه بتکاست که کالاهای چرمی اش هیچ گونه نماد یا لوگوی قابل رویتی ندارد اما به جای آن از طریق الگوی چرم بافته شده محصولات خود شناخته می شوند. یا به عنوان مثال برند شانل. به این برند که فکر کنید، رنگ های سیاه و سفید، عدد۵، گل های کاملیا یا یک پیراهن تیره به ذهن تان خواهد رسید. برندهای لوکس باید نمادهایی انتخاب کنند و آنها را با تکرار مداوم به شکل نماد خود درآورند.

3. همراه ساختن مشتری با آداب و رسوم

یک برند لوکس نمی تواند خود را تنها به ارائه پیشنهادهایی در زمینه محصولات محدود کند. آنها باید برای ارائه خدمات یا آداب منحصر به فرد از این فراتر بروند. این موضوع می تواند تنها با نیروی فروش با دقت یا افراد حرفه ای شاغل در خدمات مشتریان صورت پذیرد اما واقعا باید پا را فراتر از این گذاشت تا آداب و رسوم خاصی ایجاد شود و مشتری واقعا برند را به شکلی حرفه ای تجربه کند. «لو لابو»، برند سازنده عطر، این مورد را به خوبی انجام داده است. آنها با استفاده از کیفیت مطلوب عطر و در طول زمان توانسته اند مشتریان را مجاب کنند تا تجربه خرید عطر مورد نظر را همراه با تجربه شخصی مورد نظر خود به دست بیاورند. عطرهای لو لابو به صورت دستی و در مقابل مشتری و در زمان خرید ترکیب می شوند و پس از آن شیشه مربوطه تاریخ خورده و نام مشتری روی آن درج می شود. مشتری باید قبل از استفاده، عطر را به مدت یک هفته در یخچال قرار دهد. با این روند خرید عطرهای لو لابو با محصول بسیار خاصی روبه رو خواهیم بود و این می تواند تجربه منحصر به فردی را برای مشتری به همراه داشته باشد. یک مثال خوب دیگر در این زمینه شرکت پروشه است که فرآیند تحویل نوآورانه ای را در نظر گرفته است که مشتری می تواند خودروی مورد نظرش را در خط مونتاژ واقع در آلمان انتخاب کند.

4. فروشگاه مانند یک جای بسیار خاص است

برندهای لوکس باید بتوانند سبک ویژه و نوآورانه ای در فروشگاه خود به کار گیرند. این برندها در گذشته با یک طراحی ساده نمای فروشگاه مشتری را جذب می کردند اما اکنون اما اکنون باید بتوانند طراحی چندمنظوره ای به همراه فضاهای کنترل شده ایجاد کنند تا تجربه موردنظر از برند و ارتباطات لازم با مشتری فراهم آورده شود. اتاق نمایش برند بی ام دبلیو در آلمان نمونه ای از این موضوع است که در آن مشتریان می توانند تجربه خوبی از برند مورد نظر خود، جدای خرید آن، به دست بیاورند.

5. تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار

برندهای عمومی مشتریان خود را تعیین می کنند و محصولات را به سوی آنان می فرستند. اما در برندهای لوکس مشتریان باید به سمت برند کشش داشته باشند. بسیاری از مشتریان مایلند تا بخشی از مشتریان وفادار برند باشند؛ اما فقط تعداد معدودی از آنها می توانند به این شکل با برند ارتباط برقرار کنند. به این منظور برندهای لوکس باید برای انتخاب مشتریان خود رسم به خصوصی ایجاد کنند. اگر یک مشتری مایل به خرید یک محصول ممتاز اپل باشد، فقط کافی ست قیمت آن محصول را بپردازد. اما مشتریان هرمس باید پیوندی طولانی مدت با برند ایجاد کنند تا فرصت لازم برای خرید یکی از کیف های این برند را داشته باشند. با چنین رفتاری از جانب برند نه تنها مشتری از آن دوری نخواهد کرد، بلکه احساس تعلقی میان مشتری و برند ایجاد می شود که با عث وفاداری مشتری و دریافت پاداش خواهد شد.

6. ارتباط با قهرمان ها برای خلق افسانه های ماندگار

برندهای عمومی خود را با رقبا مقایسه می کنند و مزایای خود را نسبت به آنها بر می شمارند. اما برندهای لوکس نباید این کار را انجام دهند. آنها باید با شخصیت هایی مرتبط با برند ارتباط برقرار کرده تا داستانی افسانه ای پیرامون خود ایجاد کنند. رولز رویس با استفاده از این موضوع و با انتخاب تعداد اندکی از مشتریان خود زمینه لازم را برای بازدید آنها از تجهیزات و امکانات تولید در کارخانه فراهم کرد.

 

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید.

 

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب  طراحی سایت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات  طراحی سایت تهران را به شما عرضه می کند. همچنین  طراحی اپلیکیشن موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل را با ما تجربه کنید.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز، طراحی سایت رشت، طراحی سایت کرج، طراحی سایت مشهد، طراحی سایت یزد

ghaem بازدید : 43 سه شنبه 04 شهریور 1399 نظرات (0)

چگونه می توان يک بازارياب موفق بود؟ بديهی است اساسی ترين موضوع، آموزش و درک دقيق اصول و مفاهيم بازاريابی است.اما آموختن دانش پايه بازاريابی، فقط آغاز راه است و بازاريابان امروزی بايد بيشتر مسلط باشند. همه ما به خوبی از اهميت بازاريابی آگاهی داريم، چرا که بازاريابی فرآيندی حياتی است که در فضای در حال تغيير مستمر اقتصادی، کمک شايانی به صاحبان کسب و کار می كند.

در اين نوشتار برخی از راهکارهای مهمی که می تواند شما را به يک بازارياب موفق و موثر تبديل کند، معرفی می شود:

1- مهارت های عمومی کسب و کار:

يک بازارياب از جمله افرادی است که برای کسب موفقيت نياز به تسط کامل بر مهارت های عمومی کسب و کار دارد. برخی از مهم ترين اين مهارت ها عبارت است از:

  • ارتباطات: منظور از اين مهارت برقراری ارتباطات نوشتاری، گفتاری و شنيدن موثر است. يک بازارياب موفق در ارتباطات بدون نقص است.

  • کارتيمی: به عنوان يک بازارياب بايد بتوانيد اثبات کنيد بازيکن خوبی در تيم بازاريابی هستيد، علاوه بر آن توانايي مديريت و تفويض کار به ديگران را نيز داريد. مهارت کار تيمی موجب بهبود روابط کاری مثبت در بين اعضای تيم بازاريابی می شود.

  • مذاکره و متقاعدسازی: يک بازارياب موفق به مهارت های مذاکره به خوبی مسلط است و توانايي لازم را برای متقاعد سازی مناسب دارد.

  • حل مساله: شما هميشه نياز به توانايي حل مساله با روشی منطقی و تحليلی برای حل و فصل مسائل کاری در بازاريابی داريد.

  • رهبری: اين احتمال وجود دارد که پست مديريتی نداشته باشيد اما بايد از مهارت های رهبری برای ايجاد انگيزه و روحيه در ديگر همکاران برخوردار باشيد.

article_image_one_288.jpg

2- درک تاثير بازاريابی:

يک بازارياب بايد به خوبی آگاه باشد که تصميمات وی به طور مستقيم يا غير مستقيم بر تمامی واحدهای شرکت و حتی ديگر ذینفعان تاثير می گذارد. يک بازارياب موفق بايد بداند تصميمات بازاريابی در انزوا و در پشت درهای بسته گرفته نمی شود و تصميم گيری نادرست در تيم بازاريابی می تواند به بروز مشکلات جدی برای شرکت منجر شود. برای مثال تصميم گيری برای فروش ويژه يک محصول که در آن قيمت به طور قابل توجهی کاهش می يابد، می تواند نمايندگان فروش را در صورتي که به درستی از اين تصميم مطلع نشده باشند دچار مشکلاتی جدی کند.

3- درک تکنولوژی:

بازاريابان امروزی بايد از دو جهت درک قوی از تکنولوژی داشته باشند.

  • اول اينکه بازاريابان بايد در استفاده از تکنولوژی به عنوان بخشی از فعاليت های روزانه خود کاملا مهارت داشته باشند. آنها نه تنها بايد توانايي های عمومی استفاده از کامپيوتر و نرم افزارهايي مانند اکسل و پاورپوینت داشته باشند، بلکه نياز است تا اطلاعات خود را برای افزايش کارآيي و اثربخشی در بازاريابی مانند استفاده از تلفن های هوشمند پيشرفته و برنامه های کاربردی مرتبط به خوبی کامل كنند.

  • دوم آنکه بازاريابان بايد درک صحيحی از تاثير شبکه های اجتماعی و برنامه هاي ارتباطی بر بازار داشته باشند. رشد سريع رسانه های اجتماعی می تواند به طور مستقیم بر استراتژی های بازاريابی موثر واقع شود.

4- نياز به چشم اندازهای جهانی:

اينترنت موجب شده است که هر کسب وکاری بتواند تا در مقياس جهانی فعاليت كند؛ اما تنها با ايجاد و راه اندازی يک وب سايت نمی توان موفقيت کسب و کار را تضمين كرد. بازاريابان بايد با درک تفاوت های بازارهای جهانی و محلی برنامه ريزی مناسبی برای بازاريابی انجام دهند.

5- جست وجوگر اطلاعات:

بازاريابی يک فعاليت کاملا پويا است. تغييرات در آن به طور مستمر و اغلب به سرعت رخ می دهد. بنابراين بازاريابان بايد هميشه و از طريق کانال های ارتباطی متنوع خود را در معرض اطلاعات به روز نگاه دارند. همواره تلاش کنيد تا پيش بينی های مربوط به کسب و کار خود را تا 12 ماه آينده مطالعه و رصد کنيد. به اين ترتيب آنها خواهند توانست علاوه بر حفظ و نگهداری مشتريان فعلی خود، مشتريان جديد خود را پيدا کنند.

6- نوآوری:

به طور کلی ما انسان ها خيلی زود به شرايط انجام کار عادت می کنيم و به آن وابسته می شويم؛ ولی اين رفتار مانند حکم اخراج برای يک بازارياب است! سعی کنيد تاکتيک ها و روش های بازاريابی خود را نسبت به سال گذشته(يا حتی ماه گذشته) براساس شرايط تغيير دهيد. نوآوری شرط اصلی بقا در بازاريابی است.

7- استفاده از داده های بزرگ:

مديريت و تجزيه و تحليل داده های بزرگ اقدامی استراتژيک در بازاريابی است. يکی از ابزارهای موثر در سال 2015 مطابق با بررسی موسسه Bain & Company ، ابزار داده های بزرگ است.

8- تمايل به تجربيات جديد:

يکی از مهم ترين اقدامات برای تبديل شدن به يک بازارياب موفق ميل شديد به کسب تجارب جديد است. سعی کنيد در هر گام بازاريابی ريسک پذير باشيد و تجربه اي نو کسب کنيد.
به خاطر داشته باشيد موفقيت در شغل بازاريابی يک سفر است که هر روز بايد برای آن قدم های تازه برداريد

ghaem بازدید : 66 یکشنبه 15 تیر 1399 نظرات (0)

 

1)     طراحی سایت فروشگاهی

2)     طراحی سایت تهران

3)     طراحی سایت

4)     طراحی وب سایت

5)     سئو سایت

6)     طراحی سایت شرکتی 

7)     طراحی سایت فروشگاهی

8)     طراحی سایت تهران

9)     طراحی سایت

10)طراحی وب سایت

11)سئو سایت

12)طراحی سایت شرکتی

13)طراحی سایت تهران

14)طراحی سایت

15)طراحی وب سایت

16)سئو سایت

17)طراحی سایت شرکتی

18)طراحی سایت فروشگاهی

19)طراحی سایت تهران

20)طراحی سایت

21)طراحی وب سایت

22)سئو سایت

23)طراحی سایت شرکتی

24)طراحی سایت فروشگاهی

25)طراحی سایت تهران

26)طراحی سایت

27)طراحی وب سایت

28)سئو سایت

29)طراحی سایت شرکتی

30)طراحی سایت فروشگاهی

31)طراحی سایت تهران

32)طراحی سایت

33)طراحی وب سایت

34)سئو سایت

35)طراحی سایت شرکتی

36)طراحی سایت فروشگاهی

37)طراحی سایت تهران

38)طراحی سایت

39)طراحی وب سایت

40)سئو سایت

41)طراحی سایت فروشگاهی

42)طراحی سایت تهران

43)طراحی سایت

44)طراحی وب سایت

45)سئو سایت

46)طراحی سایت فروشگاهی

47)طراحی سایت تهران

48)طراحی سایت

49)طراحی وب سایت

50)سئو سایت

51)طراحی سایت شرکتی

52)طراحی سایت فروشگاهی

53)طراحی سایت تهران

54)طراحی سایت

55)طراحی وب سایت

56)سئو سایت

 

ghaem بازدید : 56 یکشنبه 15 تیر 1399 نظرات (0)

طراحی سایت شرکتی یکی از ترفند های ارتباط با مشتریان است و به طور خلاصه برای معرفی، ارائه رزومه، نمایش و معرفی و فروش محصولات و خدمات، سفارش گیری ، برند ساز ی و … کاربرد دارد. شرکت های متعددی در زمینه های فنی مهندسی، بازرگانی، تجاری، تولیدی و خدماتی فعال می باشند، هرکدام از اینها با طراحی سایت شرکتی می توانند جایگاه خود را در فضای مجازی و وب بدست آورند و در حیطه فعالیت فیزیکی خود نیز از طریق داشتن یک وب سایت حرفه ای شرکتی موفقیت های چشمگیری کسب کنند.

شرکت پیام آوا با بیش از ده سال سابقه در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل خدمات طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را به شرکت ها و کسب و کارهای فعال در سرتاسر ایران ارائه می کند. طراحی سایت حرفه ای در تراز جهانی را با ما تجربه کنید.

در صورتی که طراحی سایت شرکتی با توجه به موازین و اصول سئو و گوگل طراحی گردد، شرکت یا موسسه می تواند در مدت زمان کوتاهی به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود دست یابد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت  است که باید بسته به نوع پیشه و تجارت شرکت و با توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و واژگان هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

 

طراحی سایت شرکتی

از آنجا که صرف داشتن یک وب سایت ساده در اینترنت تاثیر بسزایی بر شرایط کسب و کار نمی گذارد، برای مشاهده تاثیرات مطلوب، نیاز به طراحی اصولی و مشورت با طراحان و برنامه نویسان حرفه ای طراحی سایت وجود دارد.در گذشته اغلب مدیران کمپانی ها بر این اعتقاد بودند که صرف طراحی سایت شرکتی ساده برای آنها مکفی بوده و از طریق این سایت ساده خواهند توانست در بازار اینترنتی حضور داشته باشند، اما در حال حاضر مدیران آگاه می دانند که داشتن وب سایت به تنهایی کافی نیست و یک سایت معمولی و ساده هیچ کمکی به توسعه کسب و کار آنها و شهرت برند شرکت نمی کند. از این رو در دنیای پر رقابت امروز به شما این اطمینان را می دهیم که طراحی سایت شرکتی اولین و مهمترین ابزار شما برای ورود به تجارت الکترونیک خواهد بود.

کارایی طراحی سایت شرکتی

به طور کلی و با توجه به توانمندی های جدی در کدنویسی و طراحی سایت، طراحی سایت های شرکتی با کارآیی های متنوع و مختلفی اجرا می شوند که به طور خلاصه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

طراحی سایت شرکتی جهت برندینگ و برندسازی، طراحی وب سایت شرکتی با کاربرد نمایش کاتالوگ آنلاین، طراحی و پیاده سازی سایت شرکتی با کارایی فروش و عرضه محصولات، طراحی سایت با کاربرد خدمت رسانی به مشتریان و ارایه سرویس های شبانه روزی، طراحی سایت شرکتی با نگرش ایجاد وفاداری در مشتریان و ایجاد امکاناتی مانند سیستم های خدمات پس از فروش و پشتیبانی از کالاهای به فروش رسیده، باشگاه مشتریان و فروش آنلاین و …

در کل شرکت هایی در بازار مجازی خواهند درخشید که با استراتژی هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهای مناسبی برای خود ایجاد کنند و بهترین استفاده را از ابزارهایی که دارند ببرند.

شرکت طراحی سایت پیام آوا به عنوان یکی از شرکت های حرفه ای و با تجربه در حیطه طراحی سایت های شرکتی و بازارسازی و بازاریابی اینترنتی با ارایه راهکارهای خلاقانه و مناسب در این زمینه به مشتریان خود کمک می کند تا بتوانند در بازار هدفی که دارند بهترین نتیجه را از اینترنت کسب کنند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

اهداف طراحی سایت شرکتی

یافتن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و استاندارد است، از اصلی ترین مواردی است که می توان از طریق طراحی سایت شرکتی به آن نائل شد.

در عصر حاضر با دسترسی راحت به اینترنت اغلب افراد جهت یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام به جستجو و کسب اطلاعات لازم می نمایند. پُر واضح است که اگر شرکت شما وب سایت مناسبی داشته باشد و از طریق آن به معرفی خدمات و محصولات خود اقدام نماید بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن وب سایت با شما آشنایی یافته و به راحتی با شما تماس خواهند گرفت.

برتری نسبت به رقبا با طراحی سایت حرفه ای

امروزه شرکت های زیادی دارای وب سایت بوده و فعالیت های زیاد و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم فعالیت شرکت شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. برای مثال برخی از شرکت ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سایت خود ارائه می دهند و این موضوع به ارتقا کیفیت خدماتشان در ذهن مشتری کمک بسزایی خواهد کرد. علاوه بر آن ، چون مراحل معرفی تا فروش محصول را توسط وب سایت خود انجام می دهند مشتریان به مرور زمان اول آنها را برای دریافت خدمات انتخاب می کنند. بنابراین به تیم فروش احتیاج نخواهند داشت.همین موضوعات به مرور زمان برتری نسبت به رقبا را برای آنها به ارمغان می آورد.

طراحی سایت شرکتی

امکانات طراحی سایت شرکتی

با توجه به نوع فعالیت شرکت و همچنین بازارهای هدف، سرویس ها و امکانات مختلفی را در طراحی سایت شرکتی می توان پیاده سازی و اجرا کرد، به اجمال برخی از امکانات عبارتند از:

  • طراحی سیستم مدیریت کالاها، محتوا و مطالب سایت
  • سیستم دارای قابلیت های نمایش تمامی تصاویر، فیلم ها
  • پیاده سازی سیستم مدیریت فهرست ها
  • امکان دریافت نظرات کاربران بر روی محصولات و خدمات یا مطالب و صفحات سایت؛ مدیریت نظرات و پاسخ دهی از طریق پنل مدیریت سایت
  • ایجاد صفحه تماس با ما جهت نمایش اطلاعات تماس شامل تلفن ها، فکس، آدرس؛ امکان پیاده سازی نقشه گوگل

طراحی سایت شرکتی حرفه ای

در طراحی سایت شرکتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که رعایت آن ها نحوه ی کارکرد سایت را بهتر کرده و باعث می شوند موتور های جستجو راحت تر سایت  شما را شناسایی کنند و از سوی دیگر نیز بازدید کنندگان هم از مطالب سایت شما رضایت داشته باشند.

۱ استفاده از استاندارد های طراحی سایت

سرعت لود صفحات ، محل قرار گیری منو های سایت ، نحوه ی تقسیم بندی ، بخش بندی سایت و.. در استاندارد های طراحی سایت تعیین می شوند. علاوه بر اینکه سرعت لود صفحات برای موتور های جستجو مهم بوده و یکی از معیار های رتبه بندی سایت در نتایج جستجو است ، برای کاربران و بازدید کنندگان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارد است (مخصوصا زمانی که میزان سرعت اینترنت کاربران پایین باشد). با بکارگیری استاندارد های طراحی سایت ، این مشکل به راحتی حل شده و نحوه ی چینش مطالب ، تصاویر ، منو ها و زیر منو ها بر اساس اصول و قواعد ریاضی و مهندسی بر روی سایت پیاده سازی می شود.

تصاویر در طراحی سایت نیز اهمیت ویژه ای داشته و نقش اصلی جذابیت سایت را بر عهده دارد که باید طبق اصول و استادارد های طراحی سایت انجام پذیرد تا علاوه بر زیبایی ظاهر ، سرعت لود صفحات را پایین نیاورد.

۲ طراحی سایت شرکتی به صورت چند زبانه

یکی از موثر ترین و راحت ترین و در عین حال ارزانترین راه های حضور در بازار های جهانی ، طراحی سایت چند زبانه و دو زبانه می باشد. از این طریق می توانید در کشور های هدف خود نیز کسب و کار و تجارت خود را رونق داده و آن را جهانی ساز کنید.

 

طراحی سایت شرکتی

 

۳ طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو

امروزه با گسترش گوشی های هوشمند و تبلت های به صورت پیش فرض وبسایت شما باید واکنشگرا یا ریسپانسیو طراحی شود. شرکت پیام آوا تمام وبسایت های شرکتی و فروشگاهی خود را ریسپانسیو طراحی می کند تا مشتریان با مشکل عدم نمایش در دیوایس های مختلف روبرو نشوند. به عبارتی دقیق تر مهم نیست که ابعاد نمایش گر گوشی شما چقدر باشد، سایتی که توسط شرکت پیام آوا طراحی می شود نسبت به تمام ابعاد هوشمندانه عمل می کند و خود را بر اساس ابعاد نمایشگر شما تطبیق می دهد تا نمایش کامل و درستی از محتوای وبسایت به کاربران نمایش داده شود.

۴ طراحی سایت شرکتی بر اساس اصول سئو

یکی از نکات مهمی که در طراحی سایت شرکتی باید به آن توجه ویژهای شود ، طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد. اگر طراحی وب سایت شرکتی از همان ابتدا بر اساس اصول سئو و بهینه سازی سایت باشد، موتور های جستجو سایت ما را راحت تر جستجو و شناسایی کرده و در ادامه ، کار سئو سایت و بهینه سازی سایت راحت تر و سریع تر بوده و هزینه ی کمتری نیز خواهد داشت. شرکت طراحی سایت و سئو سایت پیام آوا با زیر نظر گرفتن الگوریتم های موتور های جستجو ، آخرین تغییرات آن ها را شناسایی کرده و سایت های خود را نیز بر همین اساس طراحی و پیاده سازی می کند.

بعد از طراحی سایت نوبت به سئو سایت شرکتی می رسد. حضور در صفحه ی اول و نتایج ابتدایی موتور های جستجو مساوی است با حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان و بازدید کنندگان جدید. در این حالت موتور های جستجو کار تبلیغ و بازاریابی سایت شما را برعهده گرفته و به عنوان منبع معتبر برای جستجوی افراد سایت شما را پیشنهاد می دهند.

سئو سایت در کنار وهمراه سایر روش های بازاریابی اینترنتی مانند: بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ ، ارسال ایمیل تبلیغاتی) ، بازاریابی محتوا ، بازایابی شبکه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی می تواند تاثیر زیادی روی سایت و روند کسب و کار شما داشته باشد.

شاید به نظر برسد که طراحی سایت شرکتی اغلب برای شرکت ها و سازمان های بزرگ مناسب تر باشد. ولی واقعیت خلاف این امر بوده و حتی شرکت هایی وجود دارند که شاید در دنیای واقعی حتی نامی از آن ها نشنیده باشید اما در دنیای اینترنت به لطف داشتن یک سایت خوب ، یک کسب و کار حرفه ای راه انداخته و بسیار موفق نیز هستند. همانطور که در بالا هم به این امر اشاره شد: طراحی سایت به عنوان شناسنامه و هویت شرکت شما در فضای اینترنت بوده و میزان پیشرفت در این بستر گسترده نامحدود و بی پایان می باشد.

طراحی پورتال سازمانی

ممکن است بر خلاف ارگان های خصوصی شما بخواهید برای یک سازمان دولتی یا یک مرکز درمانی ،  پورتال سازمانی بر بستر وب ایجاد کنید. ما در شرکت پیام آوا بر اساس نیاز های سازمانی شما فرآیندهای خدمات رسانی موجود در سازمان های دولتی را بر بستر وبسایتی حرفه ای ایجاد می کنیم.

شرکت پیام آوا با سابقه ای ده ساله در زمینه طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی، طراحی حرفه ای پورتال سازمانی شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. . ما مفتخر به سرویس‌دهی مناسب به مشتریانی هستیم که در سراسر ایران پراکنده‌اند و امیدواریم بتوانیم نقشی اندک در رونق‌دهی کسب و کار و کمکی ولو جزئی به جریان آزاد اطلاعات در  این دیار داشته باشیم.

طراحی اختصاصی صفحات سایت

موضوع مهمی که در سفارش طراحی سایت، چه طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنید، اختصاصی طراحی شدن وبسایت شماست. ما در شرکت طراحی سایت پیام آوا به هیچ عنوان از قالب های آماده در طراحی سایت استفاده نمی کنیم بلکه با بررسی فرآیند های خاص کسب و کار مشتریان به طراحی اختصاصی برای آنها اقدام می کنیم. بنابراین اگر می خواهید در رقابت با دیگر وبسایت های حوزه کسب و کار خود عقب نمانید پیشنهاد می کنیم که از قالب های آماده استفاده نکنید. طراحی گرافیک زیبا و منحصر به فرد، کد نویسی اختصاصی با امنیت بالا با تجربه کاربری بسیار سهل و آسان از جمله موضوعاتی است که در طراحی سایت مورد توجه مهندسین پیام آوا قرار می گیرد.

طراحی سایت شرکتی

مزایای طراحی سایت شرکتی توسط پیام آوا

طراحی سایت شرکتی توسط تیم مجرب و متخصص پیام آوا مشخصا از ظاهر و گرافیک جذاب و شیکی برخوردار است تا در درجه اول مشتریان مدنظر شرکت را راضی نگه داشته و بتواند از نظر روانی و بصری تاثیری مثبت بر مشتریان شما داشته باشد. از طراحان سایت داشتن یک گرافیک منحصربفرد و اختصاصی و در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن می تواند در اعتماد سازی مشتریان به آن شرکت تاثیر زیادی داشته باشد.

ارتقا رتبه سایت در گوگل مختص کلمات کلیدی خاص که معرف فعالیت شرکت شما می باشد نیز از دیگر برتری های سایت شرکتی پیام آوا محسوب می گردد. شما با ارتقا جایگاه و رتبه سایت خود می توانید کالاها و خدمات خود را به مشتریانی که در حال جستجوی تولیدکننده یا عرضه کننده مناسبی هستند معرفی نمایید.

از آنجایی که تمرکز اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه اول گوگل و برند سازی نام شرکت است لذا پیام آوا طراحی وب سایت کمپانی ها و شرکت ها را جهت حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با پیاده سازی سایت و بهینه سازی آن برای گوگل امکان پذیر می سازد. استفاده از طراحی های ساده و سایت های کپی برداری شده بطور حتم نمی تواند در این راه به شرکت کمک کند. لذا هزینه کردن منطقی و درست روی طراحی سایت حرفه ای گام نخست برای توسعه و تحول شرکت از مجرای بازاریابی اینترنتی است.

همچنین همانطور که گفتیم این روزها بحث بر سر مفهوم بهینه سازی سایت به شدت افزایش یافته است و ما به شما این تضمین را می دهیم که پیام آوا به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو سایت با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد ، به همین دلیل بسیار مهم است که پیام آوا در طراحی سایت شرکتی به این اصل مهم توجه ویژه دارد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک بعد از طراحی سایت شرکتی برای کمپانی شما، تبلیغات گوگل را برای سایتتان انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی های صنعت حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 1,598
  • بازدید کلی : 8,495