loading...

دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی های صنعت حفاظت تصویری

دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی های صنعت حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته

ghaem بازدید : 64 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)


  • کرکره برقی سکشنال
  • کرکره برقی پنجره
  • کرکره برقی پلی کربنات
  • کرکره برقی آلومینیومی
  • کرکره برقی فولادی
  • کرکره برقی گالوانیزه فوم دار
  • کرکره برقی شفاف
  • کرکره برقی صوتی
  • کرکره برقی پارکینگی

انواع کرکره برقی

در ادامه به توضیح مختصر در مورد هر کدام از انواع کرکره برقی می پردازیم :

کرکره برقی سکشنال:

یکی از انواع کرکره برقی ها کرکره برقی سکشنال می باشد که بخاطر مدرن بودن و داشتن استاندارد های لازم و مکانیزم خاص این کرکره در حال افزایش چشم گیری است . از این نوع کرکره ها در اماکنی که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگی در محدودیت است می توان بدون هیچ نگرانی استفاده کرد.

این کرکره زیر سقف جمع می شود  و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد . باتوجه به سریع و بی صدا بودن به هنگام باز و بسته شدن طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است .

امنیت بالای آن و سیستم ضد سقوط  از مزایای این کرکره است . کرکره برقی زیر سقفی سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هرچیزی به فضای داخلی جلوگیری کند . چشم فتوالکتریک این کرکره باعث می شود که در صورت وجود هر چیزی زیر کرکره به حالت معکوس باز گردد .  و در صورت لمس هر مانعی به حالت عقبگرد بر می گردد . بعلت استفاده از چرخهای ضد سایش و ریلهای نگهدارنده ، استهلاک این نوع کرکره برقی نسبت به دیگر کرکره ها بسیار کم تر و ناچیز است . سرعت بالا ، تردد نامحدود  ، عملکرد ضد سرقت ، عایق صدا و نور ، تنوع رنگ پنل ها ، استهلاک کم ، کارکرد آسان ، استفاده حداقلی از فضا ، از مزایای این کرکره برقی است . فضای مورد نیاز این  کرکره برقی 20 تا 25 سانتی متر از ارتفاع است . این نوع درب ها در منازل مسکونی به دو صورت نود درجه و زاویه دار برای ورودی پارکینگ هایی که شیب دارند قابل نصب است اغلب  از موتورهای ساید گیربکسی برای کرکره برقی سکشنال استفاده می شود که با موتور های ساید کرکره برقی متفاوت است .

کرکره برقی پنجره :

امروزه از این کرکره برقی در اغلب ویلاها و منازل و ساختمانهای لوکس استفاده می گردد . عایق مناسبی جهت صدا ، حرارت ، گرد غبار است . و زیبایی ساختمان را نیز دو صد چندان می نماید . ساختار آن شامل موتور و متعلقات و تیغه کرکره است . موتور آن بعلت تعداد دفعات باز شدن و ابعاد کوچکتر ضعیف است و از نوع توبولار (داخل لوله) می باشد و تیغه های آن از دو نوع فوم دار و امنیتی تشکیل می شود . تیغه کرکره پنجره ای فوم دار از ورق آلومینیوم یا گالوانیزه ساخته می شود که داخل آن  خمیر پلی ارتان پر می شود و داخل کوره قرار می گیرد . این تیغه  بسیار سبک و بی صدا  است و به داخل دید ندارد . و به علت فوم داخل آن تا حد زیادی عایق برودتی و صوتی است .

کرکره برقی پلی کربنات:

کرکره برقی های پلی کربنات دارای مدل های : کرکره برقی پلی کربنات لوله استیل ، کرکره برقی پلی کربنات با لوله آلومینیوم ، کرکره برقی پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم می باشد . و یکی از انواع کرکره برقی ها می باشد. تمامی مدل های فوق الذکر از دو نوع شفاف و مات با رنگ بندی های مختلف می باشند.

کرکره برقی آلومینیومی:

کرکره برقی آلومینیومی دارای انواع مختلف تیغه کرکره برقی 6 سانتی ، کرکره برقی 8 سانتی ، کرکره برقی 10 سانتی ، کرکره برقی 12 سانتی و کرکره برقی 14 سانتی متری استفاده می شود ، این تیغه ها از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک تولید اکستروژه تولید و ساخته  می شود . جهت ضد خش بودن این تیغه ها با رنگ الکترو استاتیک ضد خش پوشانده می شود . این نوع تیغه ها کاربرد عمومی در کرکره برقی دارند . از خصوصیات کرکره برقی آلومینیومی مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربات و قدرت تحمل حرارت بالا است . رنگ بندی های متنوع و تنوع بالای رنگ آمیزی روی کرکره برقی آلومینیومی از محاسن آن بحساب می آید . تیغه کرکره برقی آلومینیومی دارای جداره داخلی تک (تک پل) و دوجداره (دوپل) می باشند .

البته  نوع دوپل آن مقاومت بالاتری نسبت به تک پل دارد . تیغه های کرکره های تک پل بیشتر برای مغازه ها یا پارکینگ با ابعاد کوتاه استفاده می گردد که از جنس آلومینیومی و یا آلیاژی از فولاد ، منیزیوم می باشد . سایز تیغه های آلومینیومی موجود در بازار سه سایز شصت ، هشتاد و صد می باشد . البته سایز هشتاد این تیغه ها بیشترین کاربرد و تقاضا را دارد . از سایز شصت تیغه کرکره آلومینیوم  اغلب در درب کرکره برقی پارکینگ ها با ابعاد کوچک و یا کرکره برقی پنجره ها استفاده می شود و از سایز هشتاد نیز در درب  کرکره برقی فروشگاه ها و پارکینگ هایی با ابعاد متوسط بهره می رود . و از سایز صد نیز در فروشگاههای عریض و بزرگ ، درب سوله ها ، کارخانه ها و کرکره برقی های صنعتی بهره برداری  می شود .

البته توجه شود از تیغه های آلومینیومی در کرکره برقی استفاده شود که از مواد اولیه استاندارد و خالص تهیه شده باشد .گاها تیغه های آلومینیومی نامرغوب و ناخالص که از مواد بازیافتی تهیه و تولید شده است  در بازار موجود است که پس از مدتی کارکرد کرکره برقی دچار عیب و خرابی و نقص می شوند .

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای اتوماتیک در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار:

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار در رنگها و طرح های مختلف ساخته می شود و سایز تیغه های آن ، 8 سانتی است . این نوع کرکره ها از جنس آلیاژ فولاد منیزیم و یک لایه فوم فشرده شده درون آن می باشد. و به دلیل نازک بودن ورق ( کمی استحکام ) ما بین آن فوم تزریق می شود . به همین دلیل این مدل تیغه کرکره برقی از استحکام کمتری نسبت به تیغه های کرکره برقی آلومینیوم برخوردار است . اما به دلیل این که هنگام بالا و پایین رفتن کرکره برقی بی صدا است و عایق خوبی برای گرما و رطوبت می باشد ، از آن در ورودی پارکینگ ها مخصوصا ساختمان های جنوبی که بالای درب آن اتاق خواب است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

کرکره برقی شفاف :

یکی دیگر از انواع کرکره برقی کرکره برقی شفاف و یا شیشه ای ، این نوع کرکره برقی در چند مدل و رنگ تولید و عرضه می شود . این محصول از پلیمری  مقاوم بنام پلی کربنات تولید می شود. از خصوصیات این کرکره برقی ضد ضربه و یا ضد گلوله بودن است و زیبایی خاصی نیز دارند . از کرکره برقی شفاف بجای کرکره آلومینیومی یا فولادی استفاده می گردد . اغلب از این  محصول در پروژه های تجاری یا بانک ها و یا صرافی ها و گاها پروژه های مسکونی استفاده می شود .

کرکره برقی صوتی :

از این کرکره برقی در محیط هایی حساس  به صدا که در این محیط ها نیاز است هیچ سرو صدایی از بیرون شنیده  نشود  و یا بلعکس نباید صدا از داخل به خارج منعکس شود استفاده می شود . کرکره برقی صوتی به صورت انبوه در محیط های صنعتی ، خانگی ، تجاری  و اداری  استفاده می شود و همانند یک عایق صوتی عمل می کند .

در میان انواع کرکره برقی ، کرکره برقی آلومینیومی رایج ترین و پرکاربردترین نوع آن ها محسوب می شود . که پرمصرف ترین و پرطرفدار ترین این نوع کرکره ، کرکره برقی آلومینیومی با تیغه 8 سانتی است که خود دارای انواع مختلفی می باشد :
تیغه کرکره برقی آلومینیومی تک پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی دو پل ، تیغه کرکره برقی آلومینیومی غضروفدار ( لاستیک خور ) و تیغه کرکره برقی آلومینیومی پانچ و …

-------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ghaem بازدید : 54 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

چگونه باید یک راهبند را انتخاب کنیم

در این مطلب می خواهیم در مورد اینکه چگونه باید یک راهبند را انتخاب کنیم توضیحاتی برای شما ارائه کنیم . چنان چه بخواهیم چند نکته در مورد راهنمای خرید راهبند اتوماتیک برای شما بگیم اولین مورد که باید به آن اشاره کنیم این است که یکی از اصلی ترین مزایای راهبند ایجاد یک سیستم خیلی معمولی و ارزان قیمت است.

در اصل راهبند ها یکی ایستگاه برای نگهبانان هستند که به این شکل است افرادی که می خواهند عبور کنند حتما باید نگهبان آنها را تایید کند. راهبند باید خیلی ایمن باشد و این جز اصلی ترین نکته انتخاب به ما به حساب می آید و یک مانع برای فرار از دست نگهبانان است شما می توانید جلوی درب ورودی پارکینگ ها یا هر ساختمان و مجتمعی یک راهبند را ببینید که ایمنی آن مجتمع را تامین می کند و امکان کنترل را به شخص می دهد تا با یک ایست کوتاه بتواند افراد را مورد بررسی قرار دهند و در صورت احتیاج هر نوع شکی را در این زمینه از بین ببرد بر عکس تصور شما احتمالا تصور می کنید که میله های راهبند مقاوم نیستند و فقط با یک ضربه میتوان از آنها عبور کرد ولی میله های راهبند خیلی مقاوم و مستحکم هستند.

 

درب اتوماتیک چیست؟

پیش از این در مورد همه ی خصوصیات راهبند برای شما گفته ایم ولی الان می خواهیم تا شما را با مزیت های درب اتوماتیک بیشتر آشنا کنیم و چنان چه در این زمینه چیزی ذهن شما را مشغول کرده باشد آن را برای شما رفع کنیم. درب های اتوماتیک 2 نوع هستند یک نوع از آن برای مصرف های تجاری مثل درب ورودی ارگان های دولتی و فروشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد که به درب اتوماتیک شیشه ای معروف است نوع دیگر درب اتوماتیک هم برای ورودی پارکینگ ها منازل است که به وسیله ی ریموت کنترل می شود و فرمان حرکت از طریق آن به درب فرستاده خواهد شد ولی درب اتوماتیک شیشه ای کاربرد زیادتری دارد و می توان از آن به عنوان یکی از درب های اتوماتیک صنعتی نام برد.

مزیت های خاص تجهیزات اتوماتیک:

از اصلی ترین مزیت های درب اتوماتیک این است که دیگر نیاز نیست به آن دست بزنید به خصوص اگر از نوع شیشه ای باشد میتواند سریع لکه را به خود جذب کند و از این رو می بایست به شکل مداوم آن را پاک کرد به این علت امکان برقی بودن و اتوماتیک کار کردن آن مانع از تماس مستقیم دست با درب اتوماتیک می شود خب این تنها یکی از اصلی ترین مزیت های درب اتوماتیک بود و امکانات دیگری دارد که در ادامه قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم.

دومین مزیت اصلی درب اتوماتیک شیک بودن آن می باشد به این شکل است که چنان چه شما از درب اتوماتیک استفاده کنید مشتری روی شما حساب دیگری باز می کند و چنان چه تمایل به خرید هم نداشته باشد به دلیل  این با کلاسی و رده بالا بودن درجه فروشگاه قطعا از شما خرید خواهد کرد و دفعه بعدی هم قطعا و بدون شک به همان مکان مراجعه خواهد کرد احتمال دارد به اطرافیان خود هم بگوید که فلان مغازه درب اتوماتیک دارد و خیلی کلاس بالاست حتما سری بزنید.

 

راهبند اتوماتیک چیست و نحوه نصب آن چگونه است

راهبند اتوماتیک که به طور معمول جلوی درب ورودی اماکن تجاری و مسکونی و همین طور محوطه های پارکینگی استفاده می شود. حال راهبند ها می تواند مدل های متفاوتی باشند و و براساس میزان رفت و آمد می توان درجه حفاظت محیط از مدل های حرفه ای تری استفاده شود که در ادامه به برسرسی آنها می پردازیم.

علت استفاده از راهبند ها حیست:

بدون تردید اولین چیزی که به ذهن افراد میرسد سرعت بالا و پایین شدن آن است که در زمان صرفه جویی می کند به شکلی است که می تواند کمتر از چند ثانیه آن را بالا ببرد.و هیچ سیستمی نمی تواند جایگزین مناسبی برای اینگونه راهبندها باشد.

و این را هم باید بدانید که راهبند ها بر اساس نوع حفاظت انواع گوناگونی دارند. یک نوع راهبند وجود دارد که ماشین ها می توانند به سادگی آن را بشکنند و عبور کنند و فقط از آن برای ورود و خروج افراد استفاده می شود . نوع دیگر از راهبند ها وجود دارد که به اسم راهبند بولارد یا ستونی معروف هستند، این نوع راهبند ها بسیار دوام بالایی دارند به شکلی هستند که با برخورد وسایل نقلیه با آن می تواند آسیب بسیار زیادی به آن وارد کند از این رو شما دیگر خودرو امکان وارد شدن به محوطه را نخواهد داشت.

ات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

راهبند اتوماتیک چه کاربردی دارد؟

همان گونه که ذکر شد راهبند ها بر حسب کاربرد به چند دسته گروه بندی می شوند تا یه ورودی ساختمان یا پارکینگ را کنترل کنند. در ادامه با انواع آن بیشتر آشنا خواهید شد.

راهبند میله دار یا بوم دار

این نوع راهبند معمولا در مکان آن مانند درب ورودی پارکینگ ها و ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت باز شدن این نوع راهبندها به شکلی است که که می تواند در کمتر از دو ثانیه باز شود و ورود و خروج سریعی را نظاره گر باشیم.

راهبند زنجیری

این نوع راهبندها معمولا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و کارکرد آن به شکلی است که 2 وسیله قوطی شکل سمت چپ و راست ورودی قرار می گیرد و میان این 2 را یک زنجیر کاور می کند. بزرگ ترین مزیتی که این راهبند دارد این است که به شکل کامل می توانید درب ورودی با خروجی را تحت پوشش خود داشته باشد به شکلی است که یک دوچرخه هم نمی تواند از آن عبور کند. ولی سرعت پایین تری نسبت به راهبند بازویی و هم چنین زیر کاری نصب بیشتر از جمله مشکلات این سیستم به حساب می آید.

راهبند ستونی یا بولارد

این نوع راهبند در مکان هایی استفاده می شود که فقط از ورود خودرو جلوگیری می شود و افراد و همین طور موتور و دوچرخه و ویلچر می توانند از بین انها رد شوند. از لحاظ امنیتی این نوع راهبند می تواند برای ورودی مراکز نظامی هم استفاده شود. تا بتواند از ورود هر نوع ماشینی جلوگیری کند. همین طور می توان این نوع سیستم را برای مسدود کردن خیابان و یا پیاده رو در زمان های به خصوصی استفاده کرد.

 

راهبند فک چه نوع راهبندی است؟

همیشه از راهبند ها به عنوان مانعی استفاده می کنند که با تایید نگهبان مجور وارد شدن به آن را به وسیله ی نقلیه می دهد و یا چنان چه راهبند شما پیشرفته باشد قادر است با دوربین مدار بسته پلاک شما در لیست مجاز قرار دهد تا دفعه ی بعد که می خواهید وارد آن جا شوید به شکل خودکار مانع برای شما برداشته شود که معمولا برای ساختمان ها و مجتمع های خیلی  بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ولی راهبند دیگری هم در بازار وجود دارد و نوانسته افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند و آن هم راهبند فک می باشد و بدون تردید جز بهترین محصولات در این زمینه به حساب می آید که بسیار پرکاربرد است و با پا به عرصه گذاشتن انواع قدیمی آن را منسوخ ساخت.

راهبند فک چه کاربرد هایی دارد؟

این نوع راهبند به در اصل جز بهترین تولیدات یک کارخانه به شمار می رود و دارای یک مجموعه تفاوت هایی با دیگر انواع آن می باشد معمولا اینگونه راهبندها برای مصارف تجاری و مسکونی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ولی این دستگاه را می توان ب عنوان یک ابزار صنعتی و یا نیمه صنعتی در نظر داشت که بدون هیچ محدودیتی قادر هستید از آن استفاده کنید. طول بوم آن خیلی بلند است و به پنج الی شش متر هم خواهد رسید و می تواند دفعالت خیلی زیادی را در طول روز باز و بسته شود و به این دلیل است که به این دلیل است نسبت به دیگر محصولات بیشتر به فروش می رسد .

گروه صنعتی آکام ترک سازنده برتر راهبند فک

مجموعه آکام ترک با سابقه تولید درخشانی که دارد تصمیم گرفته است که برای کامل کردن فازهای تولیدی خود طراحی و ساخت نوع فک را هم در دستور کار خود قرار دهد به همین دلیل است که مدیران تولید و مهندسان حرفه ای طرح ها و پلان های خود را برای ساخت بر روی میز کار قرار دادند تا این امر با کیفیت هرچه زیادتر به انجام برسد. همین طور خدمات صادرات این راهبند در خاورمیانه هم در برنامه کاری شرکت قرار خواهد گرفت. در ادامه به برخی دیگر از راهبندها اشاره خواهیم کرد همراه ما باشید.

انواع راهبند و معرفی آنها :

راهبند خودکار میله ای

راهبند خودکار میله ای در حال حاضر می توان آن را در سطح شهر و ورودی پارکینگ مراکز خرید، سازمان های دولتی، شرکت ها و پارکینگ های عمومی ببینید.

راهبندهای میله ای دارای یک میله متحرک و سبک وزن است که به کمک یک سیستم محرک الکترومکانیک یا هیدرولیک به حرکت در می آید.

کنترل حرکت سیستم محرک هم از طریق یک مدار فرمان الکتریکی صورت می گیرد. همین طور برای کم کردن نیروی اعمال شده به موتور موقع حرکت میله و بیشتر شدن سرعت حرکت، از یک فنر برای متعادل کردن وزن میله استفاده خواهد شد.

راهبند ستونی چیست؟

این راهبندها یک استوانه فلزی دارند که به کمک سیستم محرک هیدرولیک و یا مکانیکی به طرف بالا و پایین به حرکت در می آید. فنداسیون راهبند ستونی داخل زمین است و موقعی که مسیر برای عبور باز باشد، استوانه متحرک به شکل کامل در داخل فنداسون و داخل زمین می رود. برای بستن مسیر عبور، ستون به سمت بالا حرکت خواهد کرد و به شکل یک مانع در مقابل وسیله ها و ماشین ها قرار می گیرد.

تبلیغ------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ghaem بازدید : 50 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (0)
 

 

درب و پنجره یکی از مهم ترین اجزای مورد استفاده در نمای ساختمان ها به منظور انتقال نور به محیط داخلی می باشد. طراحان درب و پنجره با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه به طراحی درب و پنجره می پردازند تا بتوانند شرایط مورد نیاز برای رفاه و آسایش شما مشتریان عزیز را فراهم نمایند. با رشد و گسترش نقش اینترنت در روش های تبلیغاتی تغییرات چشمگیری ایجاد شده است. طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران یکی از بهترین راه های آشنایی کاربران با کسب و کار شماست. با طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران کاربران شما می توانند با اطمینان بیشتری به خرید از طراحی سایت شما اقدام نمایند.

طراحی نرم افزار

امکانات موجود در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران عبارتند از:

  • امکان ثبت رزومه کاری در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه پیوندهای سایت در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج اخبار و اطلاعیه های مربوطه در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان درج مقالات و مطالب مرتبط در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت دسته بندی ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان مدیریت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان اسلایدشو متحرک در صفحه اصلی در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه سوالات متداول در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه فرم تماس با ما در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان نمایش آمار بازدیدکنندگان در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان پرسش و پاسخ در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان ارائه گالری از تصاویر و امکان مدیریت آن ها در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران
  • امکان عضویت کاربران در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

و هزاران امکانات دیگر…

سئو در طراحی سایت فروش درب و پنجره در تهران

سئو یکی از نکات فنی مهم در طراحی سایت است. با سئو طراحی سایت شما در کلمات کلیدی مشابه بهینه سازی شده و با قرار گرفتن در صفحات نخست موتورهای جستجو به کاربران بیشتری پیشنهاد می گردد. سئو به طراحی سایت شما در افزایش تعداد بازدید کنندگان و افزایش سودآوری کمک شایانی می نماید. افزایش اعتبار طراحی سایت در نونگار را مطالعه نمایید.

طراحی سایت درب و پنجره

با وارد شدن تقریبا تمامی مشاغل در فضای مجازی کاربران می توانند بدون صرف وقت و هزینه ی زیاد و با سرعت بالایی نیازهای خود را برآورده سازند. سازندگان درب و پنجره نیز با داشتن یک طراحی سایت درب و پنجره می توانند برای مشتریان خود که بخش زیادی از آن را سازندگان ساختمان ها تشکیل می دهد امکان یک خرید راحت را فراهم نمایند. با طراحی سایت درب و پنجره می توانید به سازندگان ساختمان ها با ارائه تصاویر و مطالب متناسب با هر تصویر در انتخاب درست یاری رسانید.

برخی از امکانات و ویژگی های مهم در طراحی سایت درب و پنجره عبارتند از:

  • امکان طراحی قالب زیبا و متناسب با زمینه ی کاری در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان گالری تصاویر از انواع درب و پنجره و درج اطلاعات مربوط به هر تصویر در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج تعرفه مربوط به آن ها در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ثبت سفارش و پیگیری سفارش ثبت شده در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان ارائه طراح های تخفیفی به مشتریان ثابت در طراحی سایت درب و پنجره
    • امکان درج بنرهای تبلیغاتی در طراحی سایت درب و پنجره
    و...

طراحی سایت تخصصی درب و پنجره

طراحی سایت درب و پنجره باید به صورت تخصصی انجام شود بنابراین طراحی تخصصی نیازمند شرکت طراحی متخصص در این زمینه می باشد. انتخاب درست از شرکت طراحی سایت بیانگر حرفه ای بودن کسب و کار شماست و از آن جایی که برای هر کسب و کاری فقط یک طراحی سایت مورد نیاز می باشد ما به شما شرکت نونگار پردازش که یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت می باشد را پیشنهاد می کنیم. شرکت نونگار پردازش با تیم متخصص خود به طراحی تخصصی سایت درب و پنجره شما می پردازد و موجب توسعه ی کسب و کار شما می گردد. شرکت نونگار پردازش با طرحی سایت درب و پنجره براساس رعایت قواعد و استانداردها، سئو و بهینه سازی، ریسپانسیو و... شما را یکه تاز بازار بزرگ مجازی در میان رقبا می گرداند.

 


 

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 
ghaem بازدید : 46 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

 

KPI (key performance indicator)  یا شاخص کلیدی عملکرد یک متغیر قابل اندازه گیری است که شرکت ها و کمپانی ها میزان موفقیت خود در رسیدن به اهدافشان را به وسیله ی آن ارزیابی می کنند. انتخاب شاخص کلیدی عملکرد به کسب و کار و هدف شما بستگی دارد. این متغیر بسته به کسب و کار های مختلف و هدفی که افراد در آن دارند متفاوت است.

دراین مقاله میخواهیم شاخص عملکرد را درشبکه های اجتماعی بررسی کنیم به این صورت که چه پارامتر هایی موثر و قابل آنالیز است تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت را پیدا کرده و در جهت بهبود آن قدم برداریم.

شبکه های اجتماعی یک ابزار کار امد برای برقراری ارتباط با مشتری هستند. پارامتر های زیادی در شبکه های اجتماعی قابل اندازه گیری هستند . اما شما باید تنها نگران مواردی باشید که با تحلیل آنها به پاسخ سوال های زیر می رسید.   

  1. آیا به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده اید؟
  2. آیا توانسته اید با این مخاطبان ارتباط برقرار کنید؟
  3. چه تعداد از مخاطبان به محصولات شما نیاز دارند؟
  4. چه تعداد از آنها واقعا به مشتری تبدیل می شوند؟

در ادامه به بررسی فاکتورهای می پردازیم که با آنها می توان موارد فوق را مورد سنجش قرار داد.

شاخص عملکرد رسانه اجتماعی در شبکه های اجتماعی

طبقه بندی اندازه گیری :

     Activity : اندازه گیری و سنجش مرتبط با میزان عملکرد و فعالیت تیم سوشال مدیا:

اکتیویتی به مفهوم فعالیت است و در این شاخص ما میخواهیم میزان فعالیت را اندازه بگیرم در واقع اولین اندازه گیری ها همیشه باید از خودمان شروع کنیم تا بتوانیم معیاری درستی برای آنالیز داشته باشیم.فعالیتی که در یک دوره بازه زمانی صورت میگیرد و پست هایی که ارسال میشود و اینکه استراتژی ارسال پست ها در روز چگونه و در چه ساعتی و چند بار اتفاق می افتدو پاسخ به مخاطبین به چه صورت است.
فاصله ایی که ادمین آن شبکه اجتماعی به مخاطب خود میدهد معمولا میانگینی دارد که به آن متوسط زمان پاسخ گویی میگوییم.
محتوایی که برای آن شبکه تولید میشود در یک بازه زمانی مشخص و به اشتراگ گذاشته میشود نرخ ارسال مطلب است.این ممکن است با توجه به نوع فعالیت کسب و کار شما متفاوت و گوناگون باشد بنابراین انواع آن را نام بردیم :

  •     تعداد پست های وبلاگ در هر دوره
  •     تعداد ارایه (presentation) در هر دوره
  •     تعداد ویدیو در هر دوره
  •     تعداد کتاب الکترونیکی (E-books) در هر دوره
  •     تعداد اینفوگرافیک در هر دوره
  •     و انواع دیگر محتوا که در یک بازه زمانی مشخص تولید شده است.

پست هایی که در شبکه های اجتماعی ارسال میشود نرخ ارسال پست نامیده میشود که طبقه بندی زیر را شامل میشود:

  •     تعداد توییت ها در هر دوره
  •     تعداد پست های فیسبوک در هر دوره
  •     تعداد ارسال ها در لینکداین
  •     تعداد ارسال ها در گوگل پلاس
  •     تعداد پین ها در پین‌ترست
  •     تعداد پست ها در اینستاگرام
  •     تعداد ارسال ها در انجمن ها (Forum)
  •     و میزان ارسال در دیگر شبکه های اجتماعی…

زمانی که طول میکشد تا  تا به سوال ،کامنت یا مشکلی که از سوی کاربران مطرح یا در مورد برند صحبت می شود را پاسخ دهید را نرخ پاسخ نامگذاری میکنند.
بودجه بازاریابی شبکه ‌های اجتماعی  شامل مقدار هزینه های صرف شده تیم بازاریابی در هر دوره می باشد.

     Reach: اندازه گیری  میزان جذب مخاطب و مخاطب هدف:

یکی از قدرت های شبکه های اجتماعی بازده ای بالای آن در جذب مخاطب نسبت به ابزارهای دیگر تبلیغاتی است. به عنوان مثال تاثیری که یک مصرف کننده با دیدن نام یک برند که توسط دوست او در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده می گیرد بسیار بیشتر از هنگامی است که آن تبلیغ در تلویزیون نمایش داده شود. توسط شبکه های اجتماعی شما می توانید به مشتریانی دست پیدا کنید که در روش های سنتی تبلیغات به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

متریک هایی برای جذب مخاطب و مخاطب هدف را در این تیتر دنباال میکنیم .معیاری که مخاطب را مورد بررسی قرار میدهد و به ما میگوید چگونه آن را به مخاطب هدف تبدیل کنیم
نرخ رشد مخاطبین میزان افزایش یا کاهش تعداد مخاطب در یک صفحه اجتماعی  است.
تعداد طرفداران/دنبال کننده ها: در هر دوره تعداد اعضای صفحه چند نفر است
فرکانس کلمه کلیدی : تعداد مرتبه‌ی که نام برند در هنگام جستجو کلمات کلیدی و مرتبط با زمینه فعالیت آن در یک شبکه اجتماعی نمایش داده می شود.
نرخ نمایش ویدیو : در تمامی پست های ویدئویی عددی را نمایش میدهد که این ویدئو چند بار نمایش داده شده است.

شاخص عملکرد KPI

     Engagement: اندازه گیری میزان تعامل و محبوبیت برند:

در این شاخص میخواهیم عملکرد مخاطبان را اندازه گیری کنیم اینکه تا چه حدی برندشان پیش چشم مخاطب محبوبیت دارد و مخاطب خود را وادار میند تا در عملکرد های صفحه این برند تعامل داشته باشد. Engagement کاتالیستی برای بهبود انواع دیگر KPI است  و باید به آن توجه ویژه ای شود. اگر بخواهیم آن را ساده توضیح دهیم engagement  تعداد کامنت ها ،لایک ها و اشتراک گداری ها را اندازه می گیرد.
نرخ تقویت یا تشدید: تعداد اشتراگ گذاری برای هر پست از طرف کاربران در هر شبکه اجتماعی چه میزان بوده است ؟ این ممکن است با توجه به نوع شبکه اجتماعی که در آن فعالیت دارید متفاوت باشد :

  •     تعداد ریتوییت در توییتر
  •     تعداد اشتراک گذاری (shares) در فیسبوک ،گوگل،لینکداین
  •     تعداد پین مجدد در پین‌ترست
  •     تعداد regrams در اینستاگرام

نرخ تشویق : تعداد تشویقی که از سوی مخاطبین در یک دوره زمانی برای پست های شما صورت گرفته است مانند پلاس ۱+ برای پست در گوگل پلاس ، لایک شدن پست در فیسبوک ، لایک شدن پست در لینکداین .

نرخ نظرات: میانگین تعداد کامنت ها در هر پست

نرخ مکالمه و گفتگو : تعداد گفتگو در هر پست شبکه های اجتماعی که در فیس بوک ، گوگل + ،لینکداین، اینستاگرام بر اساس کامنت و در توییتر بر اساس replies می باشد.

میزان تعامل بر اساس طرفداران/دنبال کننده ها  : مجموع کل تعاملات در یک کانال و تقسیم آن بر کل طرفداران یا دنبال کننده های همان شبکه اجتماعی را شامل می شود.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

ghaem بازدید : 43 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

 

 

در صفحات اینترنتی که گشت و گذار میکنیم و وارد وب سایت های متفاوت میشویم با انبوه بنر های تبلیغاتی مواجه میشویم و خب طبیعتا در بین آن همه بنر های رنگارنگ و گوناگون ممکن است روی یک بنر خاص کلیک کنیم، اینکه چرا آن بنر برای شما جذابیت دارد و چه چیزی باعث شده روی آن کلیک کنیم قطعا به متن نشته شده درون آن و به چشم آمدنش موثر بوده، در این مقاله میخواهیم در مورد اینکه چطور یک بنر تبلیغاتی با شعار عالی و مورد توجه داشته باشیم صحبت کنیم.

1 –هدف گذاری اولین اصل

در تمامی مقالات مختلف در گذشته این نکته را یادآور شده ایم که در دنیای تبلیغات باید هدف را مشخص کنیم. در تبلیغات یا میخواهیم برند و نام تجاری خود را یادآوری کنیم و در ذهن ها بسپاریم و یا میخواهید بفروشید.خوب قاعدتا باید این دومورد را از هم تفکیک کنید و با مشخص نمودن مسیر، روی یکی از این موارد تمرکز کنید.

شعارتبلیغاتی ماهیتا باید یک ادعای برتری نسبت به دیگران را بیان کنند به همین جهت می توانید ویژگی های زیر را جهت تعیین شعار خوب  نیز در نظر بگیرید:

  • بیان مزیت اصلی محصول یا خدمتی که ارائه می دهید که می تواند به صورت یک نکته کوچک اما مهم مطرح شود.
  • تفاوت و برتری محصول شرکت شما نسبت به همکارانتان.
  • جمله ای ساده، روان، تاثیرگذار و قابل درک  به طوریکه مخطبان هدف را از نظر ویژگی های شخصیتی نیز در نظر بگیرد.
  • ایجاد احساس مطلوبی که انتظارش را دارید در مخاطب.

در ادامه به توضیحات بیشتری در این باره می پردازیم.

بنرهای تبلیغاتی جذاب

2 – مخاطب شناسی کنید

تصور  کنید که میخواهید کتاب کودک و نوجوان را تبلیغ کنید و بفروشید،آیا هر جایی میتوانید تبلیغ کنید و هر جایی این تبلیغات میتواند موثر باشد؟ بهتر نیست مکانی را انتخاب کنید و وب سایت هایی را انتخاب کنید که مخاطبات آن مادران هستند و یا سایت هایی مخصوص گروه سنی کودک که میتواند مخاطب آن همان گروه سنی باشد؟ پس بدانید که با چه مخاطبی میخواهید وارد معامله شوید و خود را به آن معرفی کنید. میتوانید روی محصول خود تمرکز کنید و بیابید که مشتری شما چه کسانی هستند و شروع کنید به جمع آوری اطلاعات در مورد علاقه و نیازهای آنها، اگر امکان استفاده از محصول شما قابلیت توسط گروه های مختلفی وجود دارد برای هر گروه پیام تبلیغاتی جداگانه ای تولید کنید.

طراحی بنر تبلیغاتی تاثیر گذار

3 – خودتان را جای مخاطب قرار دهید

گاهی در تبلیغات و بازاریابی تصور میشود که اگر از اصطلاحات تخصصی استفاده شود موجب تاثیرگذاری است،شاید این ترفندی بود که در زمانی استفاده میشد که تکنولوژی در اختیار هیچ کس نبود و گفتن چنین اصطلاحاتی موجب شگفتی مخاطب و خاص بودن آن میشد اما الن این طور نیست و هر کسی میتواند در موزد هر اصطلاحی از اینترنت جستجو کند و آن را بیاید، ولی هیچ ارتباطی موثر از یک ارتباط و تعامل دوسویه نیست،اینکه کسی که دارید با او صحبت میکنید کاملا حرف شما را درک کند و اگر این اتفاق نیفتد ممکن است اثر ضد تبلیغی بگذارد و او عقب نشینی کند.با افراد فنی باید فنی و تخصصی صحبت کنید اما اگر محصول و خدمتی برای عموم دارید بهتر است راحت و روان آن را بیان کنید.

4 – تیتر مناسبی در نظر بگیرید

تیتری بنویسید که میان اینهمه اطلاعات در اینترنت، بتواند تا حد قابل توجهی روی مخاطب تاثیر بگذارد. مثلا اگر قصد تبلیغ دستگاه تصفویه هوا دارید، می توانید با جملات و نکات و مضرات آلودگی هوا را در نظر بگیرید. تیتر متن تبلیغاتی به حدی اهمیت دارد که اگر توجه مخاطبان را جلب نکند متن شما به راحتی نادیده گرفته می شود.

5 – از طولانی بودن متن پرهیز کنید

در تبلیغات باید اطلاعات مهم را به مخاطب بدهید و از مواردی که باعث میشود ذهن مشتری را منحرف کند بپرهیزید این امر سبب آن میشود که شما دیرتر به هدف برسید.وقتی توضیحات طولانی را مخاطب میبیند واقعا ممکن است حوصله مطالعه آن را نداشته باشد و همین امر موجب میشود او به تبلیغ شما اعتنایی نورزد.

6 – کلمات هیجان انگیز و جذاب

بعضی از کلمات هستند که منقضی شده اند و دیگر تاثیری روی مخاطب ندارند و شاید واقعا اثر ذهنی بدی را هم به بار بیاورند مانند "ما اولین هستیم" ما "بهترین هستیم" یا "با ما ثروت اندوزی کنید" یا "کسب ثروت" و ... که این جملات برای مخاطب امروزی جایی ندارد و مشتری امروز دانش بالاتری دارد و نمیتوان شعور او را هدف گرفت،گاهی بازاریابان از این ترفند اشتباه استفاده میکنند.پیام خود را ساده و منسجم و صادقانه انتقال دهید درست است که این مطلب در مورد تبلیغ استفاده نیشود که بیشتر نشان دادن آنچه نیست و کمتر نشان دادن آنچه هست،یعنی باید جنس خود را آنچه که بازار میطلبد با مصلحت مسائل مختف نشان دهید اما واقعا مشتری دنبال صداقت است و صداقت در کلام به دل او خواهد نشست.
کلمه  “رایگان” یکی از قویترین واژه هایی است که می توانید در بنر خود به کار ببرید، سعی کنید کاری با ارزش را رایگان معرفی کنید،ولی مراقب باشید که اشتباه این کار را انجام ندهید چون موجب میشود مخاطب شما را دروغگو فرض کند. اما مراقب بکارگیری غلط آن نیز باشید. تلاش برای فریب کاربران برابر است با کلیک های بی ارزش و خارج شدن سریع آنها از صفحه فرود کمپین شما که در نهایت منجر به هدر رفتن بودجه تبلیغاتی شما می شود.

7 – دکمه فراخوان

وقتی مخاطب بنر را میبیند ممکن است برای او جالب توجه باشد اما با گذاشتن یک دگمه فراخوان ذهن او را هدایت میکنید و به او مسیر را میدهید و این را بدانید در بنر خود حتما یک دگمه فراخوان قرار دهید شانس کلیک خوردن آن خیلی زیادتر از وقتی است که یک بنر این دگمه را ندارد.
چند نمونه کال تو اکشن مناسب:
“همین حالا استخدام شوید”-“شرکت در مسابقه”-“همین حالا شروع کنید”-“همین حالا دانلود کنید”-“دانلود رایگان”-“خرید آنلاین”-“سفارش آنلاین”-…
هر وقت که از کال تو اکشن استفاده می کنید، سعی نکنید مخاطبانتان را فریب دهید. یک بنر می تواند در کاربران ایجاد توقع کند پس این خیلی مهم است که کاربران بعد از کلیک روی آن احساس ناامیدی نکنند. احتمال زیادی وجود دارد که فردی به محصولی خاص جهت رفع مشکل خود علاقه مند شود تا اینکه به کل محصولات سایت.

نمونه دکمه فراخوان برای عمل

8 – قبل از قرار دادن نظر سنجی کنید

شما میتوانید از افرادی که در اطراف شما هستند نظر سنجی کنید، قبل از قرار دادن محتوا و انتشارش میتوانید جذابیت بنر خود را مورد بررسی قرار دهید این امر سبب میشود که نقاط ضعف و قوت آن را پیدا کنید و کار دیگری که میتوانید انجام دهید این است که از روش تست a و b استفاده کنید تا ببینید چه حالتی میتواند موثر باشد. در مورد روش تست a/b میتوانید این مقاله را مطالعه کنید (روش تست a/b)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ghaem بازدید : 294 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

 

 

http://111.12.162.34/UserProfile/tabid/57/userId/13487153/Default.aspx      
http://118cr.com/home.php?mod=space&uid=221565&do=profile&from=space      
http://192.243.101.79/smf/index.php?action=profile;u=371779      
http://216.250.104.34/home.php?mod=space&uid=218559&do=profile&from=space      
http://221.131.71.138/a/home.php?mod=space&uid=3033539&do=profile&from=space      
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:TeresaWisewould      
http://67dy.cn/home.php?mod=space&uid=789931&do=profile&from=space      
http://aitaofuwu.com/comment/html/?173866.html      
http://allspoke.com/library/AnniyCollierrq      
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:ShanelRackley      
http://anli.lhxh.cn/comment/html/?53883.html      
http://bbs.daye520.cn/home.php?mod=space&uid=1909374&do=profile&from=space      
http://bbs.hygame.cc/home.php?mod=space&uid=15619283&do=profile&from=space      
http://bbs.iliferobot.cn/home.php?mod=space&uid=2660726&do=profile      
http://bbs.koubeikc.com/home.php?mod=space&uid=968340&do=profile&from=space      
http://bbs.shushang.com/home.php?mod=space&uid=2213684&do=profile&from=space      
http://bbs.weizancms.com/home.php?mod=space&uid=2525042&do=profile&from=space      
http://bbs.yuhedata.com/space-uid-1868032.html      
http://bbs.zhichiwangluo.com/home.php?mod=space&uid=1126806&do=profile&from=space      
http://blog.21mould.net/home.php?mod=space&uid=2563619&do=profile      
http://btc357.com/forum/profile.php?id=1641956      
http://bumidatar.org/home.php?mod=space&uid=1070832&do=profile&from=space      
http://caiyuu.com/comment/html/?288970.html      
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:KrisDevaney3646      
http://cdqths.com/comment/html/?16173.html      
http://cellofamily.com/comment/html/?70260.html      
http://cnxklm.com/home.php?mod=space&uid=3965229&do=profile      
http://congnghexe.net/auto/profile.php?id=982818      
http://diyiluoli.com/home.php?mod=space&uid=675013&do=profile&from=space      
http://dm67.co/comment/html/?493480.html      
http://duckart168.com/home.php?mod=space&uid=845415&do=profile&from=space      
http://farri.webhop.net/home.php?mod=space&uid=873122&do=profile&from=space      
http://fp0753.com/comment/html/?19164.html      
http://fuyuancj.com/comment/html/?135482.html      
http://game24h.co/forum/profile.php?id=1083132      
http://health.esitcal.com/home.php?mod=space&uid=350400&do=profile&from=space      
http://hhzpcx.com/comment/html/?321487.html      
http://hiaspac.com/index.php?title=User:ChongUjn787      
http://hnkf1.com/comment/html/?27424.html      
http://home.math.snu.ac.kr/bbs_309/3045353      
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=NildaBillings984      
http://jigongjianzhu.com/home.php?mod=space&uid=556821&do=profile&from=space      
http://jndefeng.com/comment/html/?59133.html      
http://jnvcw.cn/home.php?mod=space&uid=648630&do=profile&from=space      
http://kiehlmann.co.uk/User:MauraThiele905      
http://mamasonice.com/home.php?mod=space&uid=431486&do=profile      
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:LDYHarris75      
http://pinta.vip/home.php?mod=space&uid=1433129&do=profile&from=space      
http://qingsuwo.top/comment/html/?280071.html      
http://qytjwl.com/home.php?mod=space&uid=202675&do=profile&from=space      
http://ranseti.org/comment/html/?18207.html      
http://rbetcy.com/comment/html/?330967.html      
http://recursos.isfodosu.edu.do/wiki/index.php?title=Usuario:EdwardHackett9      
http://shejicloud.com/home.php?mod=space&uid=97136&do=profile&from=space      
http://sm0912.com/home.php?mod=space&uid=1206280&do=profile&from=space      
http://suiningbest.com/home.php?mod=space&uid=450975&do=profile&from=space      
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:AmberFarrelly6      
http://thzw.xyz/home.php?mod=space&uid=1586000&do=profile&from=space      
http://tnlg.nl/profile.php?id=16238      
http://unpop.net/blog/member.asp?action=view&memName=ElinorTengan5710133      
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=ForrestLush297695      
http://waifuzhu.com/home.php?mod=space&uid=1297111&do=profile&from=space      
http://webniwa.com/home.php?mod=space&uid=2297109&do=profile      
http://wiki.techwo.org/wiki/Usuario:LeolaBowker41      
http://wuchuangshuiguang.com/comment/html/?306635.html      
http://www.0158hm.com/comment/html/?459250.html      
http://www.0912666.com/discuz/home.php?mod=space&uid=3170246&do=profile&from=space      
http://www.444it.com/home.php?mod=space&uid=1026898&do=profile&from=space      
http://www.52laoshao.com/home.php?mod=space&uid=663625&do=profile&from=space      
http://www.999125.com/home.php?mod=space&uid=76839&do=profile&from=space      
http://www.bl85888.com/home.php?mod=space&uid=485983&do=profile&from=space      
http://www.builtgame.com/profile/albertha095      
http://www.byzbw.com/comment/html/?585924.html      
http://www.ccwin.cn/space-uid-3133843.html
http://www.cdlxjy.cn/home.php?mod=space&uid=676901&do=profile&from=space
http://www.cnookr.cn/comment/html/?192988.html
http://www.corporacioneg.com/UserProfile/tabid/43/UserID/9210228/Default.aspx
http://www.damoitxueyuan.com/home.php?mod=space&uid=372608&do=profile&from=space
http://www.diyahz.com/home.php?mod=space&uid=194303&do=profile&from=space
http://www.dm67.xyz/comment/html/?239761.html
http://www.fastenbegleitung.com/node/1725684
http://www.fndtech.com/bbs/home.php?mod=space&uid=160314&do=profile&from=space
http://www.friddy.cn/member.asp?action=view&memName=FlorFunnell63775403      
http://www.ganleba.com/comment/html/?15621.html      
http://www.goonnails.com/wiki/index.php?title=User:Robin78T00823785      
http://www.haozhou.ah.cn/home.php?mod=space&uid=342323&do=profile&from=space      
http://www.hengte.club/comment/html/?328616.html      
http://www.hyprn.com/comment/html/?272684.html      
http://www.isexsex.com/space-uid-335308.html      
http://www.jatlb.com/comment/html/?49072.html      
http://www.jctcfw.cn/home.php?mod=space&uid=2424645&do=profile&from=space      
http://www.jiadianol.com/bbs/home.php?mod=space&uid=3634362&do=profile&from=space      
http://www.lezaixin.com/home.php?mod=space&uid=855158&do=profile&from=space      
http://www.longzhulipin.com/comment/html/?65390.html      
http://www.mengjiangnanspa.com/comment/html/?17392.html      
http://www.oy688.com/comment/html/?478262.html      
http://www.qiuzhijie.com/blog/member.asp?action=view&memName=Agustin48795153727317      
http://www.renyao.cn/blog/member.asp?action=view&memName=DessieZ26764370      
http://www.sanbazhu.net/home.php?mod=space&uid=822697&do=profile&from=space      
http://www.sanmulink.com/home.php?mod=space&uid=200199&do=profile&from=space      
http://www.siceng.com/home.php?mod=space&uid=946455&do=profile&from=space      
http://www.spedux.com/index.php/User:MagdaCrowley09      
http://www.swscm.com/member.asp?action=view&memName=VictoriaDuigan70      
http://www.sygk100.cn/space-uid-1346887.html      
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9      
http://www.txexla.fraserphysics.com/index.php?title=User:BevR77103713      
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1026019/Default.aspx      
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:LulaCalabrese68      
http://www.wnypba361online.org/fluxbb/profile.php?id=290744      
http://www.wuzhishan.hn.cn/home.php?mod=space&uid=2046803&do=profile&from=space      
http://www.xiqiao.org/92u/member.asp?action=view&memName=AlphonsoVallery7086      
http://www.xn--9qvn6icxlumhhin.store/comment/html/?30164.html      
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?53889.html      
http://www.yamiao.monster/home.php?mod=space&uid=1261239&do=profile&from=space      
http://www.yingbaguoji.com/home.php?mod=space&uid=972223&do=profile&from=space      
http://www.yzzwny.com/comment/html/?26921.html      
http://www.zerobyw4.com/home.php?mod=space&uid=1980245&do=profile&from=space      
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=GiaTellez48143913969      
http://xinyue1992.com/comment/html/?23920.html      
http://xn--72c7calxf3czac9hd8gra.com/home.php?mod=space&uid=6157162&do=profile&from=space      
http://xn--cd1a692c.xn--ypsv87i.cc/home.php?mod=space&uid=2493459&do=profile&from=space      
http://xn--kwrx2h.xn--1-eu0b88a.com/home.php?mod=space&uid=41954&do=profile&from=space      
http://yangsanhao.com/comment/html/?160645.html
http://yyzsschool.com.13430.m8849.cn/member.asp?action=view&memName=MilfordB95537396516
https://1bankir.ru/user/KOJMaryann/
https://39.105.47.72/bbs/upload/home.php?mod=space&uid=181297&do=profile&from=space
https://80.26.155.59/mediawiki/index.php/Usuario:DomingoSingleton
https://bbs.joyorders.com/home.php?mod=space&uid=892659&do=profile&from=space
https://blakesector.scumvv.ca/index.php?title=User:NFYLilla60127104
https://bong88agent.com/forum/profile.php?id=1088116
https://brainclubs.com/user/HalinaBunch/
https://btcoinz.com/forum/profile.php?id=1235794
https://coralisland.wiki/index.php?title=User:HueyClancy084
https://daybuy.tw/space-uid-1525126.html
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:CTJWinnie48451
https://empty3.one/blogs/demoniakmachine.com/wikilibre//index.php?title=Utilisateur:SheritaStricklan
https://gamez-torrent.com/user/MariAllan8/
https://goappreciation.com/groups/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/
https://gto5767.com/home.php?mod=space&uid=213333&do=profile&from=space
https://ibbs.uu.cc/home.php?mod=space&uid=1232928&do=profile&from=space
https://info-lhon.de/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
https://k88pro.com/k8/profile.php?id=1319039
https://keo888.com/tile/profile.php?id=214935
https://maleescortsbangkok.com/author/linneanava6/
https://nzdma.com/home.php?mod=space&uid=2887792&do=profile&from=space
https://online.jhcsc.edu.ph/wiki/index.php/User:MagdaPedroza91
https://qs4l2e.cn/home.php?mod=space&uid=605999&do=profile&from=space
https://referencement.sur-google.com/profile.php?id=175783
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:PKRAracely
https://seamusic.cn/member.asp?action=view&memName=LeliaDurgin8126912
https://snoopyro.com/home.php?mod=space&uid=56110&do=profile&from=space
https://space.mypep.cn/home.php?mod=space&uid=7928883&do=profile
https://thecbdwiki.com/index.php?title=User:OUKBroderick
https://uoco7.com/home.php?mod=space&uid=441545&do=profile&from=space
https://vw88bet.com/forum/profile.php?id=1301320
https://worldcup072018.com/worldcup/profile.php?id=916905
https://www.25hour.cn/space-uid-3910139.html
https://www.2xfd.com/home.php?mod=space&uid=1464118&do=profile
https://www.365carpet.com/home.php?mod=space&uid=1034119&do=profile&from=space
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:KristyRhoden457
https://www.bjltbs.com/home.php?mod=space&uid=553459&do=profile&from=space
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:AntoniettaRvr
https://www.ddgbr.com/home.php?mod=space&uid=253300&do=profile
https://www.dek24sideline.com/home.php?mod=space&uid=8458997&do=profile&from=space
https://www.fpvwiki.club/index.php?title=User:SethE3730635
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:ChristenIlx
https://www.ipinno.com/home.php?mod=space&uid=357916&do=profile&from=space
https://www.meiritoucai.cn/home.php?mod=space&uid=470466&do=profile&from=space
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.qpt114.com/home.php?mod=space&uid=88695&do=profile&from=space
https://www.sniper.ng/user/profile/271416
https://www.toprender.com/home.php?mod=space&uid=552605&do=profile
https://www.trade21forum.com/index.php?action=profile;u=181947
https://www.vdvod.com/home.php?mod=space&uid=1530708&do=profile&from=space
https://www.voicehearing.net/profile.php?id=11035
https://www.von-oppen.com/wiki/Benutzer:Charlotte4866
https://www.vuwsynbio.club/wiki/index.php?title=User:KathleneGrimm
https://www.wvodesigns.com/wiki/index.php?title=User:HomerBirdsong6
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:GarrettDabney27
https://www.xysctb.com/home.php?mod=space&uid=380124&do=profile&from=space
https://www.y1024.org/home.php?mod=space&uid=1099887&do=profile&from=space
http://120.116.38.11/dis/home.php?mod=space&uid=3304967&do=profile&from=space
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:HansParr8920
http://allspoke.com/library/BrigidaehHindmarshmw
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:NidiaLetcher3
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:BaileyFeng002
http://dm67.cn/comment/html/?360754.html
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=RonnieWitt63676534
http://itdm.pixsell.com.my/profile.php?id=646066
http://kiehlmann.co.uk/User:HelenaBarrios
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:KristinaX65
http://swapstyle2.coeus-solutions.de/forum/profile.php?id=4310315
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:ViolaDawe424
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=TeganWalkom219998
http://www.fastenbegleitung.com/node/1760437
http://www.hyprn.com/comment/html/?275567.html
http://www.iruby.net/blog/member.asp?action=view&memName=TamikaSennitt7316971
http://www.junkycraft.fluctis.com/profile.php?id=1016691
http://www.maoyouhe.com/home.php?mod=space&uid=1141457&do=profile
http://www.qiuzhijie.com/Blog/member.asp?action=view&memName=ClementSigmon153
http://www.sigvc.org/why/blog/member.asp?action=view&memName=SkyeCarrillo274052
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-0
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1050348/Default.aspx
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:MorganTazewell
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?54569.html
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=SXKFausto58329257
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:MilanSykes
https://frontendevelop.com/profile.php?id=19452
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:ZenaidaTitus776
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:LouisaMcNamara1
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:KelvinTrinidad7
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:JustineJ17
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:LashawndaConside

 

ghaem بازدید : 44 شنبه 28 دی 1398 نظرات (0)
درب اتوماتیک برای مکان های دولتی

درب اتوماتیک برای مکان های دولتی :

مکان های دولتی همواره از مکان های پر رفت و آمد و شلوغ محسوب می شود که نیاز به امنیت نیز دارند و این ساختمان ها نقش مهمی در توسعه و غنی سازی از شهر ها را به خود اختصاص داده اند.

محصولات شرکت آسیادرپویش تجسم این استاندارد ها بوده اند:

  • کارآمد
  • یک سرمایه گذاری هوشمند در طول عمر ساختمان
  • سازگار با محیط زیست
  • ساخته شده از مواد جهانی

۱- ورودی:

  • درب اتوماتیک گردان : یکی از زیباترین و بهترین انتخاب برای درب ورودی که میتواند موثر ترین روش برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی باشد درب اتوماتیک گردان است که این قابلیت را دارد تا همزمان عبور و مرور دو جهت را پشتیبانی کند. البته می توان این درب هارا به صورت سفارشی برای عبرو یک جهته ساخت.
  • درب اتوماتیک کشویی : این نوع درب ها می توانند یکی از بهترین انتخاب ها باشند. مزیت این نوع درب اتوماتیک عبور و مرور تعداد زیادی از افراد در یک زمان است , همچنین در مواقع اضطراری این نوع درب بهترین انتخاب خواهد بود.
  • درب اتوماتیک لولایی

۲- حراست:

  • گیت های عبوری : متوقف کردن افرادی که وارد می شوند برای زمان کوتاه.

۳- آزمایشگاه:

  • درب اتوماتیک کشویی برای محیط های استریل.

۴- سرویس بهداشتی:

  • درب های لولایی اتوماتیک : بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی است تا از انتشار میکروب به دلیل استفاده از دستگیره درب جلوگیری کند.

۵- کنترل دسترسی و امنیت خروج :

  • کنترل دسترسی این امکان را فراهم می کند تا فقط افراد مجاز بتوانند از درب مورد نظر وارد شوند.
  • امنیت خروج درب را بعد از ۱۵تا۳۰ثانیه بعد از خارج شدن فرد بسته و قفل می کند.

باید این نکته را در نظر داشت که در تولید درب اتوماتیک برای مکان های دولتی ممکن است نیاز های بیشتری نسبت به آنچه که در این مقاله بیان شد به وجود آید. شما می توانید درب های اتوماتیک را طبق نیاز خود سفارشی سازی کنید.

درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی :

مناطق بهداشتی مانند بیمارستان ها و آزمایشگاه ها از جمله مناطقی هستند که حساسیت بسیاری نسبت به آلودگی و میکروب ها دارند و نیاز است که در آن ها از درب های اتوماتیک به صورت های خاصی استفاده شود.

درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی مانند بیمارستان ها دارای طیف زیادی هستند و باید نیاز های بسیاری را مانند عبور و مرور زیاد , عبور تخت بیمار , عبور وسایل بزرگ و … را پوشش دهند.

۱- ورودی:

  • درب اتوماتیک گردان سازگار با محیط زیست می تواند کمک بسیاری به بهبود راندمان انرژی ساختمان ها و فضای داخلی بکند و استفاده از این نوع درب های اتوماتیک می تواند مانع ورود گردو غبار و آلودگی به داخل ساختمان شود و همچنین از ورود باد و جابجایی ناگهانی هوا جلوگیری می کند.
  • درب اتوماتیک کشویی با ایجاد فضای عبور و مرور بیشتر برای عبور سریع وسایل بزرگ و تخت بیمار و همچنین برای عبور سالمندان بسیار مناسب است. درب های تمام شیشه ای از این نوع درب ها نیز می تواند یکی از انتخاب های ایمن و بسیار زیبا محسوب شود. مزیت این نوع درب ها این است که در مواقع اضطراری می توانند جمعیت بسیار زیادی را در زمان کمی خارج کنند.

۲- معابر:

  • درب های لولایی ضد حریق.
  • درب خروج دو طرفه برای عبور و مرور از دو جهت.

۳- درب ICU و CCU :

  • درب اتوماتیک لولایی
  • درب لولایی دوطفه که قابلیت باز شدن درب هر جهت را دارا باشد.
  • درب تاشو.

مهمترین نکته درب اتوماتیک در مناطق بهداشتی ICU و CCU این است مه حتما باید از نوع درب های ضد خریق و دود باشند.

۴- اتاق های اورژانس:

  • درب اتوماتیک کشویی بهترین انتخاب برای استفاده در اتاق های اورژانس است.

۵- ورود و خروج جانبی:

  • درب باز شو یک طرفه ( فقط رو به بیرون ) برای مواقع اضطراری و یا عبور و مرور های خاص.

 

همچنین می توانید بنابر نیاز های متفاوت درب های سفارشی بسازید.

درب اتوماتیک برای مکان های تجاری

درب اتوماتیک برای مکان های تجاری :

امروزه با وجود انواع فراوانی از درب های اتوماتیک , انتخاب درب اتوماتیک برای مکان های تجاری مناسب کمی گیج کننده است. این متن به شما کمک می کند تا بیشترین نوع مصرف درب های اتوماتیک در نقاط مختلف را بدانید.

 

در هنگام انتخاب درب اتوماتیک باید به نکات زیر توجه کرد:

  • میزان عبور و مرور
  • نیاز های امنیتی و نظارتی
  • عبور وسایلی مانند سبد خرید , ماشین بالابر و …
  • خطرات ناشی از بلایای طبیعی
  • راحتی دسترسی
  • نیاز های خریداران در فروشکاه ها

۱- ورودی:

  • درب اتوماتیک کارتی : برای کنترل عبرو و مرور یکی از پرکاربردترین نوع درب ها این نوع است.
  • درب های اتوماتیک با وظیفه زیاد : این درب ها به گونه ای ساخته شده اند که کمترین نیاز را به مراقبت و تعمیر داشته باشند.
  • درب های کشویی دو طرفه : این نوع درب برای مکان هایی که رفت و آمد از دوطرف به طور همزمان انجام می گیرد مناسب است.

۲- حمل و نقل / دریافت و ذخیره سازی :

  • درب های سرعتی : این درب ها برای موقعیت هایی که نیاز به رفت و آمد سریع دارند بسیار مناسب است.
  • درب های اتوماتیک با وظیفه زیاد : این درب ها به گونه ای ساخته شده اند که کمترین نیاز را به مراقبت و تعمیر داشته باشند.

۳- فضای اداری :

  • درب اتوماتیک لولایی : این نوع درب ها دارای یک لولا هستند و به صورت چرخش ۹۰ دربجه باز کی شوند.

استفاده از درب های اتوماتیک در مراکز بزرگ و شلوغ مانند مراکز تجاری , مراکز اداری با تعداد افراد زیاد , ساختمان های دولتی می تواند یکی از موارد موثر برای جلوگیری از انتشار بیماری ها باشد. همچنین یکی از مهمترین مزیت های استفاده از درب های اتوماتیک جلوگیری از هدر رفتن انرژی و جلوگیری از ورود گرد و غبار است. استفاده از این نوع درب ها در طولانی مدت می تواند باعث کاهش هزینه های جانبی شود.

همچنینمب توان این نوع درب هارا به شکل های سفارشی نیز ساخت.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

برای خرید محصولات تخصصی نیاز دارید که از یک مرجع کاملا متخصص مشاوره بگیرید. هموطنان ایرانی می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز دیگر محصولات شرکت قائم است.

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. همچنین انواع پرده برقی را نیز می توانید از قائم الکترونیک بخواهید./

تبلیغات میان متنی

 

ghaem بازدید : 59 شنبه 28 دی 1398 نظرات (0)
ghaem بازدید : 47 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

 

نزدیک 80 درصد از مدیران ارشد بازاریابی جهان، بازاریابی محتوا را آینده بازاریابی می دانند و این نشانه خوبی است از رشد روز افزون اهمیت بازاریابی محتوا.
در ایران هم اکثر کسب و کارها، در حال پی بردن به اهمیت بازاریابی محتوا هستند و می دانند که بسیاری از موقعیت ها و فرصت ها  را می توان بوسیله آن بدست آورد. 
اما چگونه می توانید از تاثیرگذاری استراتژی های خود در این زمینه مطمئن شوید؟
هر چند برای اتخاذ سیاست های درست بازاریابی محتوا راه پر پیچ و خمی را پیش رو دارید اما دیگر وقت آن رسیده تا با حذف اشتباهات رایج در این زمینه شانس دستیابی به اهداف خود را افزایش دهید. پس به این نکات توجه کنید:

1- استراتژی نامشخص و نانوشته برای بازاریابی محتوا

 تحقیقات انجام شده در جهان حاکی از آن است که اغلب شرکت هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند، استراتژی مشخص و مستندی برای آن ندارند. و تنها 35% از آن ها سیاست های بازاریابی محتوای خود را می نویسند و همین امر سبب می شود تا در مورد اهداف برنامه ریزی شده و مورد انتظار خود طرحی روشن داشته باشند.

استراتژی بازاریابی محتوا

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

  • مستند سازی استراتژی خود را با یادداشت نمودن استراتژی فعلی و تنظیم برنامه روزانه و هفتگی آغاز کنید. 
  • محتوای فعلی و استراتژی بازاریابی محتوا را با براساس استراتژی اصلی کسب و کار و بازار هدف، ارزیابی کنید و بازنگری های لازم را انجام دهید.
  • استراتژی بازاریابی محتوا را حتما با افراد و بخش های مختلف کسب و کار خود به اشتراک بگذارید و نظرات آن ها را جویا شوید. فراموش نکنید که همه فعالیت ها در یک کسب و کار باید همسو و در جهت رسیدن به اهداف و چشم اندازهای مشترک باشند. 
  • باز هم بر نوشتن و مستندسازی تأکید می کنیم. نوشتن و مستند نمودن استراتژی بازاریابی محتوا نوعی تعهد است که به شما کمک می کند تا در کوتاه مدت و بلند مدت بر روی اهداف خود متمرکز باشید، درک بهتری از محتوای تولیدی خود داشته باشید و بتوانید اثربخشی آن ها را به درستی رصد کنید.

2- محتوای بی هدف

شاید بازاریابی محتوا اصطلاح رایجی باشد اما با این حال همه افراد محتوای خود را با هدفی از قبل تعیین شده تولید نمی کنند. منظور و هدف شما از تولید محتوا چیست؟ معرفی محصولات و خدمات؟ جذب مخاطب و مشتریان جدید؟ برندسازی و غیره. و آیا برنامه ای دارید که محتوای تولید شده بتواند مخاطب را مجاب نموده و تصمیمات بعدی او را تحت تأثیر قرار دهد؟

راهکار

  • مطالب محتوایی شما می توانند اهداف متعددی را دنبال کنند اما دست کم باید یک هدف مشخص در راستای استراتژی مشخص شده در نکته 1 را پوشش دهند.
  • جالب است بدانید که 84 درصد از بازاریابان، «برندسازی» را مهم ترین هدف بازاریابی محتوا می دانند.

3- برای محتوای خود وقت کافی صرف نکرده اید

بسیاری از بازاریابان معمولاً بر روی جنبه های مختلف بازاریابی محتوا و برجسته سازی این جنبه ها متمرکز نمی شوند و به قدر کافی برای آن وقت نمی گذارند. اما اگر محتوایی نتواند نظر مخاطبان را جلب کند و با استقبال روبرو نشود، چگونه می تواند شما را به اهدافتان برساند؟ استقبال مخاطبان را از میزان مشارکت آن ها در بحث ها، افزایش تعداد مخاطبان، تعداد کلیک ها و... می توان دریافت.

پرداختن به جزئیات محتوا نیاز به صرف وقت کافی دارد. البته مقدار زمان مورد نیاز برای هر محتوا به طول محتوا، هدف آن و امکان جایگزینی سایر اهداف در آن، بستگی دارد.

راهکار

بر روی کیفیت محتوا متمرکز شوید و سعی کنید محتوای تولید شده، برای مخاطب آن قدر جذاب باشد که بتواند شما را به اهدافی که تعیین نموده اید برساند.

به عنوان مثال در هنگام ایجاد یک محتوای متنی، باید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  • خطاهای دستوری متن را برطرف نموده اید؟
  • ساختار بندی آن چگونه است؟
  • از تصاویر مرتبط و جذاب استفاده نموده اید؟
  • آیا این محتوا با هدف تعیین شده هماهنگ است؟
  • آیا این محتوا می تواند مخاطب را به انجام عمل دلخواه شما ترغیب کند؟
  • آیا موضوع محتوا برای مخاطبان شما مناسب است؟
  • آیا در این محتوا جنبه های جذابی وجود دارد که بتواند توجه مخاطبان را جلب نماید؟

4- نادیده گرفتن سئو

سئو فرآیندی است که طی آن کیفیت سایت و محتوای شما هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو ارتقاء می یابد. اگر موتورهای جستجو نتوانند محتوای شما را بخوبی پیدا کنند و برای جستجوگران در رتبه های بالاتری نمایش دهند، پس محتوای شما به چه کاری می آید؟ بنابراین همزمان که به افزایش کیفیت (و کمیت) محتوا می پردازید باید به فکر بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو نیز باشید. به این ترتیب می توانید رتبه بندی خود را بهبود دهید و ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

راهکار

  • در سطح پیشرفته و بویژه در مورد کلمات کلیدی سخت و پررقابت، حتما نیاز به متخصص سئو دارید. که توصیه ما مراجعه به شرکتی معتبر و پیشرو در این زمینه است. مانند web24.ir
  • توجه کنید که در مورد برون سپاری سئو، اصلا ریسک نکنید زیرا افرادی که تخصص و سابقه کافی در این زمینه ندارند، ممکن است آسیب های سنگینی به سایت شما بزنند و توسط گوگل به عنوان سایت متقلب شناسایی شده و از نتایج جستجو خارج شوید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5- نادیده گرفتن مخاطبان

خیلی خوب است که برای بازاریابی محتوا سیاست های برنامه ریزی شده و سایتی مملو از محتواهای با کیفیت داشته باشید که همه نکات سئو نیز در آن لحاظ شده باشد اما همه این ها به هیچ نمی ارزد اگر این محتواها برای مخاطب شما مناسب نباشند. محتوایی که مرتبط با نیاز و خواسته های مخاطب نباشد، یعنی هدر دادن سرمایه و زمان که مطمئناً هیچ یک از شما علاقه ای به آن ندارید. پس دیگر وقت آن رسیده که مخاطبان خود را بشناسید و این شناخت را در سیاست های محتوایی خود دخیل کنید.

راهکار

قبل از فکر کردن به این که چه محتوایی بر روی مخاطبان تأثیر بیشتری دارد، بهتر است در مورد خود مخاطبان چیزهای بیشتری یاد بگیرید. تعریف و بررسی پرسونا را بلد باشید (بزودی در این مورد مطالبی خواهیم نوشت). در مورد روند تبدیل کاربر به خریدار اطلاعات خود را گسترش دهید و میزان تاثیر گذاری محتوای خود را در هر مرحله از این روند مورد بررسی قرار دهید. شما باید بتوانید خود را جای مشتری قرار دهید و همه چیز را همانگونه که او ممکن است ادراک کند، تجربه کنید. میزان درک شما از مشتری است که می تواند باعث موفقیت یا شکست استراتژِی بازاریابی محتوا شود. پس هرگز نباید آن را دست کم بگیرید.

6- امتحان نکردن ایده های نو

اگر می خواهید استراتژی موفقی در بازاریابی محتوا داشته باشید نمی توانید از امتحان کردن ایده های نو خودداری کنید زیرا این فرصتی است تا بتوانید ایده های مختلف را البته در چهارچوب استراتژی خود آزمایش کرده و مؤثرترها را برگزینید و ادامه دهید.

راهکار

در جنبه های مختلف بازاریابی محتوا همواره روش های جدیدی را امتحان کنید و میزان تاثیر گذاری آن ها را بسنجید. مثلا این جنبه ها را در نظر بگیرید:

🔹بازاریابی ایمیلی ( برای بهبود اثربخشی کمپین های ایمیلی)
🔹تقویم محتوایی (برای یافتن بهترین جدول زمانی تولید محتوا)
🔹انواع محتوا (برای یافتن تاثیرگذارترین نوع محتوا)
🔹دعوت به اقدام یا همان Call To Action ( کدام CTA بازدهی بیشتری دارد؟)
🔹تیتر مطالب (برگزیدن تاثیر گذارترین عناوین)
🔹محتوای دیداری (انتخاب بهترین عکس ها و ویدئوها برای محتوا)
🔹زمان بندی (بهترین ساعت ها برای انتشار محتوا)
🔹درگیرکنندگی محتوا (کدام محتوا می تواند کاربران را بیشتر درگیر خود کند)

به عنوان مثال در بحث بازاریابی ایمیلی می توانید دو گروه مخاطبان تشکیل دهید و برای هر دسته ایمیل متفاوتی ارسال کنید. سپس ببینید که کدام ایمیل موفق تر و در افزایش نرخ کلیک تاثیر گذارتر بوده است. یا در مورد ترغیب کاربران به عمل دلخواه خود می توانید برای هر هدف پیش بینی شده، دو لینک متفاوت در نظر بگیرید و سپس ببینید که تاثیرگذاری کدام لینک بر مخاطبان شما بیشتر بوده است.

7- عدم اندازه گیری کارایی محتوا

اگر استراتژی خاصی را در نظر گرفته اید و در راستای این استراتژی، محتوا تولید می کنید باید این توانایی را نیز داشته باشید که کارایی محتوای خود را از جهات مختلف مورد سنجش قرار دهید. و این سنجش حتما باید ملموس و با استفاده از اعداد و ارقام باشد. این کار می تواند بهترین جنبه های استراتژی شما را آشکار کند اما دستاورد مهم تر آن مشخص شدن جنبه هایی است که مورد اغفال قرار گرفته اند و باید هر چه زودتر اقدامی در مورد آنها صورت گیرد.

راهکار

از ابزاری مثل آنالتیکس گوگل تا ابزار آماری شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، هر کدام می توانند اطلاعات مفیدی را در مورد مخاطبان و رفتارهای آن ها در اختیار شما گذاشته و به شما نشان دهند که نرخ تبدیل کدام روش و کدام محتوا و کدام بستر بازاریابی محتوایی برای شما بیشتر بوده است.

تست روش های مختلف در بازاریابی محتوا

8- دست کم گرفتن محتوای دیداری

آیا می دانید پست هایی که حاوی حداقل یک تصویر هستند از نظر سئو بهتر عمل می کنند؟ عکس و ویدئو این روزها به یکی از بخش های مهم استراتژی بازاریابی محتوا تبدیل شده است. هر چند محتوای دیداری هنوز هم به عنوان مکملی برای محتوای متنی مورد استفاده قرار می گیرد اما استفاده از آن می تواند توجه مخاطب را جلب نموده و تاثیر گذاری محتوا را افزایش دهد.

راهکار

  • برای هر مطلبی که در سایت منتشر می کنید، حداقل یک عکس مناسب بزنید. اگر خودتان عکس مربوطه را ندارید می توانید با استفاده از جستجوی عکس گوگل عکس های مرتبط را جستجو کرده و استفاده کنید.
  • اینفوگرافی را فراموش نکنید. در یک اینفوگرافی ساده می توانید اطلاعات مفیدی را به سرعت و همراه با جذابیت به مخاطب منتقل کنید.
  • حتما تهیه ویدیو را در دستور کار خود قرار دهید. امروزه با گوشی های هوشمند و نرم افزارهای ساده می توان براحتی ویدیو ساخت و در سایت و شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

9- اهمیت ندادن به پخش و توزیع محتوا

راحت ترین راهی که می توانید با آن استراتژی خود را به شکست بکشانید این است که پخش و توزیع محتوا را نادیده یا دست کم بگیرید. اگر محتوای شما بین مردم پخش نشود، مخاطبان چطور می توانند آن را ببینند؟

بهتر است برای پخش و انتشار محتواهایی که مهجور مانده و مورد استقبال قرار نگرفته اند فکری بکنید. این کار قطعا در رسیدن به اهدافتان به شما کمک می کند.

راهکار

راه های مختلف انتشار و پخش محتوا را بررسی و امتحان کنید. تلاش خود را به انواع رسانه های زیر تقسیم کنید:

  • رسانه های پولی؛ که باید برای پخش آگهی یا محتوای خود به آن ها هزینه پرداخت کنید. مانند رپورتاژ آگهی در وبلاگ های معتبر مرتبط و یا در همین کانال های تلگرامی و ... و یا حتی نتایج پولی جستجوی گوگل
  • رسانه هایی که متعلق به خودتان است؛ مانند سایت و کانال و پیج خودتان در تلگرام و اینستاگرام و غیره
  • رسانه هایی که متعلق به دیگران است اما بدون هزینه هستند؛ مانند شبکه های اجتماعی دوستان و همکاران و از همه مهم تر و مؤثرتر مشتریان که در واقع همان تبلیغ دهان به دهان است و بیشترین فایده را برای شما خواهد داشت. همچنین انجمن ها و گروه ها. در این زمینه روی سایت ها و رسانه هایی که محصولات و خدمات شما را نقد و بررسی می کنند نیز می توانید حساب کنید.

همه این بخش ها اهمیت یکسانی دارند و برقراری تعادل میان این سه بخش می تواند شانس موفقیت شما را به حداکثر ممکن افزایش دهد.

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 
ghaem بازدید : 38 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

 

 

در زمان حاضر تمام زوم بازار روی ابزار های دیجیتال است، چون کشوری در حال توسعه هستیم و واقعا میتوانیم اهمیت این موضوع را در بین مردم مشاهده کنیم و واقعا مسااله ایی نیست که بخواهیم از آن غافل بشویم و موضوع بسیار مهمی است که بدانیم برای حضور در این عرصه دیجیتال چه راه کارهایی را باید به اجرا دربیاوریم. واقعا اگر نگاهی بیندازیم همه چیز در حال دیجیتالی شدن است. برای تفهیم بهتر و نزدیک شدن موضوع به ذهن تعریفی کوتاه از بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ برایتان شرح می دهیم:
دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) به استفاده از رسانه‏های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است. در واقع می توان گفت به تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت میگیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.  
در کسب و کار آنلاین همه چیز پایه و اساس دیجیتال دارد شما باید بررسی کنید و ببینید مردم از طریق چه ابزار های دیجیتالی وارد این سیستم میشوند و شما چه فرصت های تبلیغاتی و بازاریابی دارید که میتوانید محصول و خدمت خود را به هر نحوی به آن ها معرفی کنید.

دیجیتال مارکتینگ

این مساله پایه و اساس استراتژی تبلیغاتی دارد یعنی برنامه ریزی که منجر به رسیدن به هدف شما در عرصه بازاریابی اینترنتی شود و بتوانید در حوزه تبلیغات آنلاین موفق عمل کنید.

برای جذب مخاطب در محیط مجازی، مسائل و راه حل های مختلفی وجود دارد،برخی از موارد هستند که بسیار حیاتی و مهم قلمداد میشوند که در این مقاله میخواهیم مواردی که در حوزه بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) دارای اهمیت است را توضیح دهیم.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

موارد موثر و قابل توجه در دیجیتال مارکتینگ

برخی از عوامل موثر و قابل توجه در دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  • تولید محتوای جذاب و خلاقانه
  • حضور در شبکه های اجتماعی
  • جدی گرفتن اپلیکیشن ها
  • تبلیغات آنلاین
  • ویدئو مارکتینگ

قطعا موارد خیلی زیادتری وجود دارند ولی با توجه به تجارب کاری در این حوزه و بازخورد هایی که پیش رو داشتیم این موارد را کلیدی تر میدانیم، که در زیر به توضیح هر یک از آن میپردازیم:

تولید محتوای جذاب و خلاقانه:

اولین دغدغه هر کسب و کاری در فضای آنلاین این است که محتوایی را مبتنی بر تخصص و ارائه خدمات و محصولات خود تولید کند،بعضی از محتوا ها جنبه آموزشی دارند و بعضی ها جنبه اطلاع رسانی و بعضی ها صرفا جهت معرفی و خرید است و که حالتی تبلیغاتی دارد. در درجه اول باید مخاطب را درک کنید و بدانید تبلیغ زیاد برای مخاطب آزار دهنده هستند مدیریت محتوا یک تخصص جدی است که با استراتژی خاصی وارد ذهن مخاطب گردد و مخاطب حس نکند که با سیل تبلیغات و پیام های بازرگانی روبه رو است.بی‌شک محتوا همیشه حرف اول ر ا می‌زند و هر کسب و کاری برای بهبود وضعیت تولید محتوا خود باید یک استراتژی یک پارچه و کارآمد تعرف کنید.
به طور مثال اگر شما میخواهید محتوای یک کانال تلگرام را تهیه کنید که مربوط به تبلیغاتتان است نباید مدام پست های معرفی محصول و خدماتتان را ارائه دهید و همچنین نقطه مقابل آن اینکه نباید هم بیراهه بروید به طور مثال اگر میخواهید یک تبلت را تبلیغ کنید بهتر است آموزش کار با آن را تهیه کنید و منتشر کنید سپس به طور نامحسوس از معرفی آن برند و آن محصول استفاده کنید این مطلب آموزشی هم بیشتر بازدید دارد و هم توسط مخاطبان به اشتراگ گذاشته میشود و هم در ذهن مخاطب اسم آن تبلت جایگذاری میشود.

حضور در شبکه‌های اجتماعی:

امروزه همه درگیر شبکه های اجتماعی هستیم و سیل مخاطب را درون این شبکه ها مشاهده میکنیم کمتر کسی است که از انقلاب این رسانه‌ها بی خبر باشد . اینستاگرام لینکداین و توییتر از جمله شبکه‌هایی هستند که به شدت مورد توجه قرار گرفته اند و باعث شده اند  که صاحبان کسب و کارها بیشتر روی استراتژی مربوط به آنها تمرکز کنند و سعی کنند در این شبکه ها حضور فعال داشته باشند بحث وب برندینگ بسیار در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام جایگاه ویژه دارد و ما میتوانیم از آن به عنوان یک بستر مناسب استفاده کنیم. اول باید هدف خود را مشخص کنید سپس مخاطب خود را دستچین کنید و در نهایت شروع به فعالیت کنید و برای حضور در این شبکه ها باید استانداردهایی هم رعایت کنید که باعث شود مخاطب شما را دنبال کند.

جدی گرفتن اپلیکیشن ها:

در موبایل ها و دیگر دیوایس هایی که مانند تبلت ها و ... در اختیار و دسترس مردم هست میتوانید اپلیکیشن هایی را مشاهده کنید که بنا به سلیقه و نیاز مخاطب نصب میشود دو راهکار وجود دارد که در این اپلیکیشن ها حضور داشته باشید اول اینکه برای کسب و کار خود اپلیکیشنی کاربردی بسازید و برای دانلود در اختیار مردم قرار دهید و راه دوم اینکه در تبلیغاتی که در این اپ ها وجود دارد شرکت کنید. که قطعا راه اول جالب تر و موثر تر است. البته باید  به نوع محصول یا خدمتی که ارائه می دهید نیز توجه داشته باشید، به عنوان مثال، برای محصولاتی که ماهیت دیجیتال داشته و بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی دارند، اپلیکیشن از بهترین و کارامدترین روش ها می تواند باشد.

تبلیغات آنلاین:

شما میتوانید از صفحات پربازدید وب سایت های گوناگون استفاده کنید و بنر هایی تبلیغاتی را درست کرده و در این وب سایت ها شروع به تبلیغ کنید یا در شبکه های پر بازدید دیجیتال،یکی از پربازدیدترین صفحات میتواند شروع ویدئو ها در آپارات و یوتیوپ باشد که قبل از شروع به نمایش ویدئو اصلی تبلیغ را نشان میدهد یا تلویزیون های دیجیتال که همین حالت میتواند اتفاق بیفتد.یادتان باشد همه امور حتی تماشای تلویزیون هم به سمت دیجیتالی شدن میرود.

ویدیو مارکتینگ :

کاربر امروز خیلی فرصت خواندن محتوای طولانی را ندارد و قبلا هم یادآور شدیم که محتوای بصری بسیار تاثیر گذار است و مشخاطب علاقه مند است آن را بازدید کند و بر اثر گذشت زمان بشریت بیشتر به محتوای تصویری علاقه‌مند شده و از سوی دیگر ویدیویی های که در یوتیوب فیسبوک و اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند روی سئو تاثیر گذار است. از این رو جا دارد که بیشتر روی استراتژی اشتراک گذاری ویدیو تمرکز شود.و برای کسب و کار خود محتوای کوتاه و ویدئویی و تصویری بسازید. به عنوان مثال، با ویدیوهای تبلیغاتی، تبلیغات شما در هزاران گوشی پخش خواهد شد و از این میان به تدریج مخاطبان هدف شما که همان مشتریان شما می باشند بتدریج با شما آشنا و به شما اعتماد خواهند کرد و رفته رفته برند شما مطرح خواهد شد.این ویدیوها می توانند گزارش ها، پیام ها، هزینه ها و هر پارامتر مهمی از این قبیل باشد.

 

سخن پایانی

بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین تبلیغات گوگل ادوردز از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد.

 

 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی های صنعت حفاظت تصویری / دوربین مدار بسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 1,608
  • بازدید کلی : 8,505